رئیس اداره دامپزشکی نرماشیر گفت:به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان در راستای افزایش امنیت غذایی روزه داران، این نظارت بر کلیه مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی تشدید می‌شود.

طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زارع رئیس اداره دامپزشکی نرماشیر ضمن تبریک فرارسیدن ماه پرفضیلت رمضان گفت: نظارت برفراورده‌های خام دامی از وظایف حاکمیتی سازمان دامپزشکی کشور می‌باشد و در همین راستا به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان جهت افزایش امنیت غذایی روزه داران، این اداره نظارت بر کلیه مراکز عرضه این فراورده‌ها را تشدید می‌کند.

زارع ضمن توصیه به شهروندان در تهیه فرآورده‌های خام دامی تازه و به مقدار مورد نیاز افزود: با توجه به وجود بیماری‌هایی که ریشه در مصرف فرآورده‌های خام دامی آلوده و غیر بهداشتی دارد، از مردم شهرستان تقاضا می‌شود مواد لبنی، گوشت قرمز و مرغ و آبزیان مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

او در پایان از عموم شهروندان درخواست کرد در هنگام خرید گوشت قرمز به لیبل و مهر نظارتی دامپزشکی وهمچنین تاریخ انقضای مندرج در لیبل متصل به لاشه و در مورد گوشت مرغ نیز حتماً به تاریخ تولید و انقضاء و دمای نگهداری فراورده توجه کنند.

رئیس اداره دامپزشکی نرماشیر  گفت:  لازم است کلیه شهروندان جهت پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری‌های با منشأ مواد غذایی و مشترک بین انسان و دام و حفظ سلامتی خود در صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را سریعاً به اداره دامپزشکی شهرستان نرماشیر به شماره تماس ۴۴۲۷۰۷۰۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام /س

برچسب ها: دامپزشکی ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.