مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۹ تیرماه سال ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: مأموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر در محور هرات به مرورست این شهرستان مطلع شدند.

او با بیان اینکه ماموران در یک عملیات ضربتی خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۷ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم با بیان اینکه در این خصوص دو قاچاقچی دستگیر و به مقام قضایی معرفی شدند، گفت: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود که با تیزهوشی مأموران پلیس خاتم متوقف شد.

مسافر قاچاقچی به پایتخت نرسید

سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: با هدف برخورد با مجرمان که اقدام به توزیع مواد مخدر به صورت خرد و کلان می‌کنند ماموران ایست بازرسی فرماندهی، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور اردکان به نائین به یک مسافر اتوبوس که از زاهدان به تهران عازم بود مشکوک شدند.

او افزود: ماموران مقدار ۱۲ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در وسایل همراه متهم جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: متهم با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

کشف  معسل های خارجی قاچاق در یزد 

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان یزد گفت: از یک واحد صنفی هزار و ۷۲۰ بسته معسل خارجی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ محمد حسن کارگر سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا از یک واحد صنفی در سطح شهر بازدید کردند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در هماهنگی با مقام قضایی به واحد صنفی مورد نظر مراجعه و پس از بررسی تعداد هزار و ۷۲۰ معسل خارجی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف و جمع آوری کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: آحاد مردم نقش بسیار موثر و غیر قابل انکاری در مبارزه با قاچاق کالا ایفا می‌کنند و با مبارزه با کالای قاچاق یک گام در مسیر پویایی و شکوفایی و رشد اقتصادی جامعه خود بر می‌داریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار