فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون یک تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است گفت : این مقدار مواد مخدر نسبت به پارسال ۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سردار علیرضا مظاهری گفت : در طول این مدت ۳۰۴ نفر قاچاقچی در سطح استان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان ادامه داد : در سه ماهه امسال تا کنون ۳۳۲ نفر معتاد نیز دستگیر شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۸ درصدی داشته است.

سردار مظاهری با بیان اینکه ظرفیت کمپ ترک اعتیاد لنگر جوابگو نیست، بر لزوم توجه مسئولان امر به این موضوع تاکید کرد.


بیشتر بخوانید : کشف ۲۴ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس شیروان و قوچان 


او  با بیان اینکه پلیس با جدیت پیگیر افزایش ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد است، افزود: این پیگیری‌ها تا حصول نتیجه با قدرت و جدیت ادامه دارد.

رئیس پلیس خراسان شمالی ادامه داد : در رابطه با برخورد با سوداگران مرگ اقدامات بسیار خوبی انجام شده که به طور مثال می‌توان به ایجاد ایست و بازرسی‌های هدفمند در سطح استان اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: در طول سه ماهه امسال  تعداد ۲۰ مورد عملیات برون استانی نیز اجرا شده است.

او  با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون یک تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است، گفت: این مقدار مواد مخدر نسبت به سال قبل با افزایش ۸ درصدی همراه بوده است.

سردار مظاهری در بخش بعدی سخنان خود به تعداد کل دستگیر شدگان در استان نیز اشاره کرد و گفت : در طول این مدت ۳ هزار و ۸۶۶ نفر در رابطه با کل جرائم در استان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه از میان کل دستگیر شدگان ۹۲ درصد مرد و ۸ درصد خانم هستند افزود : افراد دستگیر شده نیز بین ۲۵ تا ۳۹ سال سن دارند که ۲ درصد از دستگیر شدگان دارای تحصیلات عالی و مابقی نیز دیپلم و زیر دیپلم هستند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.