حجت الاسلام موسوی خواستار برخورد با متولیان برگزاری مراسمات عزا وعروسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛برگزاری جلسه ستاد مدیریت کرونا ویروس  در شهرستان دهلران برگزار شد.

ابتدا حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان دهلران و اعضاء ستاد مبارزه با کرونا ویروس در جلسه ستادکرونا شهرستان دهلران به احترام خدمات ارزنده بهداشت ودرمان و بیمارستان و فوریت پزشکی از سرصندلی خویش قیام نمودند.

این جلسه با حضور درویشی معاون سیاسی فرماندار، امام جمعه و معاون دادستان، منصوری سرپرست شبکه بهداشت و درمان، بخشداران، شهرداران و سایر روسای ادارات در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

دراین جلسه امام جمعه دهلران با توجه وضعیت قرمز شهرستان خواستار برخورد با متولیان برگزاری مراسمات عزا وعروسی شد و از مردم مومن شهرستان دهلران خواستارشد هشدار‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سپس، منصوری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران بیان کرد:رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، روند صعودی ابتلا به کویید-۱۹ را درشهرستان دهلران سرعت بخشیده و سبب اعلام وضعیت قرمز شده است.

او استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در سطح جامعه توسط مردم را الزامی دانست.

منصوری فعالیت در کتابخانه‌های عمومی و برگزاری مراسم‌ها در خانه باغ‌ها را زنگ خطری بر سلامت عموم دانست و در بخش دیگری از بیانات خود اظهار کرد:به منظور تکریم شان متوفیان و خانواده‌های عزادار الزامی است ادارات مرتبط در جهت اجرای پروتکل‌های دفن بهداشتی متوفیان اقدام و در این زمینه یاریگر شبکه بهداشت و درمان باشند.

او همچنین خواستار اجرای مصوبات ستاد کرونا در سطح شهرستان شد وگفت باتوجه آمار مبتلایان و فوتی‌ها، آژیر وضعیت قرمز در شهرستان به صدا در آید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.