جوروند از ابتلای ۱۱ شهروند ایوانی به بیماری کرونا در پی شرکت در یک مراسم عزاداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جوروند سرپرست شبکه بهداشت و درمان ایوان گفت: متأسفانه به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موازین بهداشت فردی ، تعدادی از شهروندان ایوانی که برای تسلیت گفتن به فردی داغدار که بعدا مشخص شد مبتلا به بیماری کرونا ویروس است مراجعه کرده اند، به بیماری کرونا  مبتلا شده اند.

او با بیان اینکه تعداد بیماران شناسایی شده در شهرستان به شدت افزایش یافته و برخی از بیماران شناسایی شده هیچگونه علائمی نداشته اند، افزود: از عموم مردم انتظار می‌رود که نسبت به استفاده از ماسک و رعایت موازین بهداشتی پایبند باشند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان تاکید کرد: در حال حاضر درمان قطعی برای بیماری کرونا شناسایی نشده و تنها راه جلوگیری از بروز موارد بیشتر بیماری کرونا و اجتناب از مرگ و میر احتمالی فقط  پیشگیری از ابتلای شهروندان به بیماری است، لذا استفاده از ماسک یک ضرورت جدی است.

جوروند با تاکید بر ممنوع بودن برگزاری اجتماعات به استناد مصوبات ستاد‌های استانی و شهرستانی مبارزه با بیماری کرونا، بیان کرد: از مردم خواستاریم با پذیرش مسئولیت اجتماعی خویش و احترام به یکدیگر، در راستای حفظ سلامت مردم از حضور در اینگونه مراسم ها به دلیل احتمال ابتلای خویش و دیگران به ویروس کرونا اجتناب ورزند.

او اظهار کرد: کارکنان نظام سلامت طی چند ماه گذشته با جدیت و بدون وقفه اقدام به بیماریابی، درمان و قرنطینه بیماران کرده و به صورت شبانه روزی و در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کاهش موارد ابتلا تلاش کرده اند؛ لذا از همه عزیزان عاجزانه تقاضا می‌کنم به فرزندان خویش در حوزه سلامت شهرستان ایوان برای کنترل بیماری کمک کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.