مظلومی از ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به منظور مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مظلومی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر گفت: به دلیل جدی نگرفتن بیماری کرونا توسط عموم مردم به ویژه در مراسم‌های عروسی و ترحیم ، متاسفانه وضعیت بیماری مناسب نیست.

او ادامه داد: همشهریانی که قصد برگزاری مراسم عروسی را دارند ، تا جایی که امکان دارد با کمترین افراد دعوتی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اقدام به برگزاری مراسم نمایند و با جلوگیری از ازدحام جمعیت، تضمینی برای سلامتی خود و خانواده خود باشند.

مظلومی بیان کرد: روسا و کارکنان ادارات به ویژه دفاتر پیشخوان ، بانک‌ها و مطب‌های خصوصی نسبت به رعایت فاصله گذاری هوشمند نهایت همکاری را داشته باشند و با تمهیدات لازم از شلوغی این اماکن جلوگیری به عمل بیاورند.

او مطرح کرد: گروه‌های پرخطر مانند افراد دیابتی ، افراد دارای مشکلات قلبی - تنفسی ، پیوند عضو ، سرطانی ، سالمندان و غیره بیشترین توجه را داشته و از خانوار‌هایی که چنین افرادی را در خانواده خود دارند، تقاضا می‌شود حداکثر مراقبت را داشته باشند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر افزود: فراموش نکنیم که کادر بهداشت و درمان ، مدت ۵ ماه است که به صورت شبانه روز در حال ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مربوط به کرونا می‌باشند، پس باید با رعایت نکردن اصول بهداشتی، بار کاری آن‌ها را افزایش ندهیم و آن‌ها را بیشتر از این خسته نکنیم.

او اظهار کرد: از عموم مردم انتظار داریم ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، از تردد و شرکت در مجالس عروسی و ترحیم به شدت خودداری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.