مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از ارائه ۱۵ ایده محصول‌ محور به همت واحد‌های فناور این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، غلامعلی حقیقت، مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت، از افزایش یک واحد به واحد‌های فناور دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد و تعداد واحد‌های فناور این دانشگاه را ۱۰ مورد عنوان کرد.

اوگفت: پیش از این، تعداد واحد‌های فناور دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۹ واحد بود که یک واحد دیگر به آن‌ها اضافه شد و با حمایت‌های مرکز توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت چهار واحد فناور در مرحله نهایی ثبت اختراع و سه واحد در حال تکمیل مراحل دانش‌بنیان شدن و آماده سرمایه‌گذاری هستند.

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از سرمایه‌گذران برای سرمایه‌گذاری در حوزه ایده‌های محصول‌محور سلامت دعوت  و عنوان کرد: برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و نظارت بر فعالیت‌های فناورانه اعضای هیأت علمی، مراکز تحقیقاتی، دانشکده‌ها، مراکز رشد فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان ازجمله وظایف شورای فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است که نیاز به حمایت‌های مالی واحد‌های فناور دارد.

حقیقت اظهار داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان یا دارای فناوری، در کارآفرینی و توسعه فناوری و به تبع آن ارزش افزوده و رونق اقتصادی نقش بسیار موثری دارند لذا یکی از زیرساخت‌های مهم برای کاهش خطرپذیری این شرکت‌ها به ویژه در آغاز فعالیت، مراکز رشد هستند.

او تصریح کرد: مرکز رشد سلامت با ارائه خدمات حمایتی به دنبال ایجاد و توسعه کسب و کار‌های جدید به همت کارآفرینانی است که در قالب واحد‌های نوپا در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و اهداف اقتصادی مبتنی بر دانش و فن دارند.

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مستقل از مرکز استان کرمان، هفت شهرستان را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار