مرد ۳۵ با شنا در سد کشه شهرستان تفرش جان خود را از دست داد.

  سرهنگ هادی افراسیابی فرمانده انتظامی شهرستان تفرش در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از مرگ مرد ۳۵ ساله در سد «کشه» روستای شهراب شهرستان تفرش خبرداد.

سرهنگ افراسیابی گفت: حدود ساعت ۱۵:۴۰ عصر روز گذشته گزارشی مبنی بر غرق شدگی فردی در سد کشه روستای شهراب این شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

او افزود: با اعلام این خبر بلافاصله تیم‌های امدادی و ماموران انتظامی به محل حادثه حاضر شدند و با تلاش نیرو‌های امدادی، جسد فرد متوفی از آب خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش بیان کرد: که دوستان فرد غرق شده بیان داشتند از استان تهران به قصد تفریح به روستای شهراب آمده اند که دوست آن‌ها که مردی ۳۵ ساله بوده برخلاف نظرشان برای شنا کردن داخل سد شده به عمق سد فرورفته و غرق شده است.

مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک هم گفت با اعلام این خبر تیم تخصصی غواصی آتش‌نشانی اراک به همراه خودروی مخصوص در ساعت ۱۵ و ۴۷ دقیقه به محل اعزام شد و در یک عملیات و جستجوی گسترده، جسد این فرد را بعد از حدود ۲ ساعت از داخل سد بیرون کشیدند.

آقازیارتی از مردم خواست تابلو‌های هشداردهنده و نکات ایمنی را جدی بگیرند در شنا کردن در سد‌ها و بند‌های خاکی شنا نکنند تا شاهد حوادث تلخ برای خود و خانواده نباشند.

شنا در در سد‌ها و بند‌های خاکی استان مرکزی از ابتدای سال ۹۹ تا کنون موجب غرق شدگی و مرگ ۴ نفر شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۵ تير ۱۳۹۹
متاسف
آخرین اخبار