یک پسربچه و یک جوان در شهرستان‌های شازند و محلات غرق شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محمودخلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از یک پسربچه و یک مرد جوان در شهرستان‌های شازند و محلات خبر داد.

سرهنگ خلجی افزود: یک پسربچه ۸ ساله و یک مرد ۲۰ ساله در شهرستان‌های شازند و محلات به علت حوادث غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

او اضافه کرد: در نخستین حادثه که در ساعت ۱۱:۱۳ روز گذشته در روستای ضیاء آباد شهرستان شازند به وقوع پیوست، پسر بچه‌ای ۸ ساله درهنگام بازی با دیگر دوستانش، در کنار استخر یکی از باغ‌های این روستا، به ناگهان به داخل آب افتاد و بر اثر تلاطم آب به عمق استخر فرو رفت.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: پس از حضور نیرو‌های امدادی درمحل وقوع حادثه، این کودک از استخر بیرون کشیده و با توجه به پایین بودن علائم حیاتی، در مسیر انتقال به بیمارستان فوت شد.

او ادامه داد: در دیگر حادثه غرق شدگی که در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه دیروز در روستای نخجیروان شهرستان محلات به وقوع پیوست، مردی ۲۰ ساله در هنگام شستن گوسفندانش در داخل رودخانه این روستا، در پی تلاطم امواج آب و آشنا نبودن با فنون شنا دراین رودخانه غرق شد که پس از حضور نیرو‌های امدادی در محل وقوع حادثه و خارج کردن فرد مذکور از داخل رودخانه، مشاهده شد که وی فاقد نشانه‌های حیاتی بوده و فوت شده است.

سرهنگ خلجی تصریح کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، اجساد متوفیان این حوادث، برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شدند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی از مردم خواست تا همواره از شنا کردن در داخل استخرها، سد‌ها و دیگر مکان‌هایی که فاقد هرگونه حفاظ ایمنی و نجات غریق هستند، خود داری کرده و پس از فراگیری فن شنا تنها در مکان‌های استاندارد شنا کنند تا هرگز شاهد چنین حوادث ناگواری در سطح جامعه نباشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.