ضرورت تدوین سند جامع آسیب‌های اجتماعی در شهرستان اسکو

فرماندار شهرستان اسکو گفت: تدوین سند جامع آسیب‌های اجتماعی در شهرستان اسکو ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رضی منش فرماندار شهرستان اسکو در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان اسکو بر ضرورت تسریع در تدوین سند جامع آسیب‌های اجتماعی این شهرستان تاکید کرد.

 رضی منش با اشاره به تتوع آسیب‌ها و اختلاط آسیب‌ها در این شهرستان بخاطر تنوع جمعیتی شهر سهند، تسریع در عملیات اجرایی پروژه اورژانس اجتماعی در سهند را از ضروریات اصلی این کارگروه عنوان کرد و گفت:ساختمان اورژانس اجتماعی شهر سهند با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و صرف هزینه ده میلیارد ریال نیمه تمام مانده که برای اتمام آن ده میلیارد ریال دیگر لازم است تا با بهره برداری آن بتوانیم نحوه مداخله در آسیب‌های اجتماعی در شهر سهند را مطلوبتر انجام داد و خدمات ارائه دهیم.

او به فرهنگ غنی و بالای شهرستان اسکو از لحاظ میزان سواد نیز اشاره کرد و گفت: فرهنگ بالای این شهرستان در حوزه‌های مختلف اجتماعی می‌تواند فرصتی برای کنترل آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان باشد.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به آثار و تبعات منفی بیماری کرونا در سطح شهرستان از دستگاه‌های متولی خواست تا آثار مثبت و منفی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی را احصاء کرده و تدابیر و تمهیدات لازم را برای کنترل آسیب‌های اجتماعی انجام دهند.

رضی منش اتمام سند جامع آسیب‌های اجتماعی شهرستان را که توسط اداره بهزیستی این شهرستان در حال تدوین است را خواستار شد و گفت:با در دست داشتن سند جامع آسیب‌های اجتماعی شهرستان راهبرد مشخص و نحوه مداخله دستگاه‌های اجرایی مشخص شده و به نتایج مثبت خواهیم رسید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار