صبح امروز اولین دوره تربیت مربی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،صبح امروز اولین دوره تربیت مربی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور در تبریز برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و مسئولین کشوری و لشگری، با هدف تلاش برای رفع معضلات آسیب‌های اجتماعی که از ضروریات جامعه علی الخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران است سعی داریم این برنامه‌ها را برگزار کنیم که برگزاری آن نیز استمرار خواهد داشت.

او گفت: این آسیب‌ها اگر به موقع شناخته و پیشگیری شود مطمئناً شاهد گشایش‌هایی خواهیم بود، اما آسیب‌های اجتماعی نگران‌کننده‌ای شامل اعتیاد، رفتار‌های ضد اجتماعی، بی بند و باری اخلاقی و استفاده ناصحیح از فضای مجازی را شاهد هستیم که اگر پیش گیری نشود موجب لطمات شدید اجتماعی و اقتصادی به کشور و جامعه خواهد شد.

امیرسرتیپ عظیمی گفت: از زاویه اجتماعی اگر به این آسیب‌های اجتماعی بموقع رسیدگی نشود افزایش جرم وجنایت را در پی دارد که مخرب انضباط اجتماعی است.

او گفت: خوشبختانه در ایران، اکثریت مردم نسبت به آسیب‌های اجتماعی عمده در کشور نظیرطلاق، اعتیاد و قاچاق مواد مخدر، خشونت، بی‌بند و باری ودزدی آگاه بوده و از گسترش روز افزون آن‌ها بیمناک هستند و این امر وظایف دولت را در مقابله صحیح با آسیب‌های اجتماعی سنگین‌تر می‌سازد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.