دانشور گفت: از تاریخ ۷ تیر ماه ویدیو‌های مهارت آموزی با گروه هدف نوجوانان در فضای مجازی منتشر می‌شود.

مجتبی دانشور مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در تشریح جزئیات طرح مدرسه تابستانی تهران گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از مراکز فرهنگی و تفریحی، شهرداری تهران به دنبال آن است تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اوقات فراغت گروه سنی نوجوان را در فصل تابستان پر کند.

مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران افزود: ویدیوهای مهارت آموزی با سرفصل های مختلف از شنبه هفتم تیر ماه در فضای مجازی بارگذاری می شود.

دانشور در تشریح جزئیات کلاس های آموزشی گفت: کارگاه های مهارت آموزی در ۵جلسه منتشر می شود که در هر هفته ۲ کارگاه است.

او بیان کرد: سرفصل های ویدیوهای آموزشی و مهارت آموزی با سرفصل های بازیگری، نمایش، قرآن، موسیقی، هنر داستان نویسی و مسائل شهروندی است.

مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران در پاسخ  به این سوال که ویدیو های  آموزشی و مهارت آموزی در فضای مجازی در چه ساعتی منتشر می شود گفت: ساعت انتشار ویدیوهای مهارت آموزی ۱۰ و ۱۶ است که در ویدیو ها مفاهیم اساسی مهارت آموزی به نوجوانان آموزش داده می شود.

دانشور ادامه داد: در فضای تارنما امکان تبادل اطلاعات و ارتباط نوجوانان با اساتید فراهم است و از این طریق تکالیف آموزشی نیز ارائه می شود.


بیشتر بخوانید:

فضای محیطی حمل و نقل عمومی بستر آموزش شهروندی در روز‌های کرونایی

ایجاد پاتوق فرهنگی با رونمایی از سردیس سیمین دانشور

آموزش رعایت فاصله گذاری اجتماعی به اصناف پر مشتری


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.