دانشور گفت: با توجه به تشدید طرح استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی از فضای محیطی جهت آموزش شهروندی بهره بردیم.

مجتبی دانشور مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین اقدامات انجام شده در حوزه آموزش شهروندی با توجه به الزامی شدن استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: در بحث الزام مسافران به استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی، اقدامات ما در اداره کل آموزش‌های شهروندی همگام با معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران است.

مدیر کل آموزش شهروندی شهرداری تهران افزود: در حوزه آموزش‌های شهروندی، از فضای تبلیغاتی و محیطی مترو جهت آگاهی بخشی شهروندان به تأثیر استفاده از ماسک در کنترل شیوع ویروس کرونا استفاده شده است.

دانشور در پاسخ به این سوال که آیا نیروهای اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران در تشدید طرح الزام مسافران به استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی که از امروز شنبه ( ۱۰خرداد ماه)  اجرا می‌شود حضور فیزیکی دارند یا خیر؟ گفت: نیروهای اداره کل آموزش‌های شهروندی حضور فیزیکی در بحث آموزش به استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی ندارند، زیرا کارکنان شرکت بهره برداری مترو در ایستگاه حضور دارند.

او در تشریح دیگر برنامه‌های مدیریت شهری در روزهای کرونایی پایتخت گفت: در حال برنامه ریزی برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان در فصل تابستان هستیم و علت این اقدام نیز این است که با شیوع ویروس کرونا در پایتخت سبک زندگی مردم تغییر کرده است.

مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران با بیان اینکه در ۸ منطقه از جنوب شهر تهران که بیشترین تراکم جمعیت را دارند آموزش‌های شهروندی برای مقابله با ویروس کرونا همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: آموزش‌های شهروندی برای مقابله با کرونا تمام نشده است و به اشکال و بهانه‌های مختلف آموزش‌هایی از سوی شهرداری تهران به شهروندان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اجرای مجدد محدوده هاى طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از فردا

طرح ترافیک در تهران تا اطلاع ثانوی اجرا نمی‌شود

هدف از اجرای طرح ترافیک کسب درآمد نیست/ قهر اعضای شورا از صحن ختم به خیر شد

تصویب کلیات تمدید مصوبه تأمین منابع مالی طرح توسعه تأسیسات آبفا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.