کشف ۲۲۳ هزار قلم داروی قاچاق در کردستان

فرمانده مرزبانی کردستان از کشف ۲۲۳ هزار و ۱۶۳ قلم انواع داروی قاچاق در نقطه صفر مرزی بانه خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سردار علیرضا مرزبانی فرمانده مرزبانی کردستان گفت:در راستای حراست از مرز‌ها و تشدید اقدامات کنترلی، ماموران گروهان پشتیبانی و رزم هنگ مرزی بانه حین اجرای کمین در حوزه پاسگاه مرزی هنگ ژال به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که راننده آن در حال تخلیه بار در نقطه صفر مرزی بود، مشکوک شدند.

او افزود: راننده خودرو به محض مشاهده مرزبانان از محل متواری که ماموران طی تعقیب و گریز با رعایت جوانب احتیاطی اقدام به توقیف خودرو و دستگیری راننده آن کردند.

فرمانده مرزبانی کردستان اضافه کرد: مرزبانان در پاک سازی محل و بازرسی از خوردو ۱۱ هزار و ۲۵۰ عدد ماسک فیلتر دار و ساده، ۲۲۳ هزار و ۱۶۳ قلم داروی تقویتی و یک دستگاه بی سیم دستی را کشف و مانع خروج این کالا‌های قاچاق از کشور شدند.

سردار مرزبانی یادآور شد: ارزش ریالی ماسک‌های کشف شده بیش از یک میلیارد ریال و ارزش ریالی دارو‌های کشف شده توسط کارشناسان سازمان غذا و دارو در دست بررسی است.

فرمانده مرزبانی کردستان تاکید کرد: حفظ و حراست از مرز و مقابله با قاچاق اولویتی مهم در مرزبانی استان کردستان بوده و با متخلفان و سودجویان بشدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.