۵ هزارو ۷۷۰ عدد انواع قرص و کپسول نایاب ضد سرطان قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در بانه کشف شد.

به گزارش خبرنگاران گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان گفت: با یک سری کار گسترده اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا شهرستان بانه از عبور اتوبوس حامل مقادیر قابل توجهی دارو در محور "سقز-بانه" در ایست و بازرسی شهید غلام الهی این شهرستان مطلع شدند.

او افزود: در تحقیقات تکمیلی مأموران مبارزه با کالا قاچاق مشخص شد، افرادی سودجو با قاچاق این داروها، قصد دارند آن‌ها از مرز‌های غربی کشور خارج کنند.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس مبارزه با قاچاق کالا پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو ۵ هزارو ۷۷۰ عدد انواع قرص و کپسول نایاب ضد سرطان قاچاق را که همگی فاقد مجوز‌های قانونی بودند را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: ارزش ریالی دارو‌های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک مربوطه بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به دستگیری ۲ فرد متخلف در این رابطه خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی‌های تکمیلی به قصد و نیت خود برای انتقال غیر قانونی این دارو‌ها به خارج از کشور اعتراف و با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.