بابسته خبر‌های انتظامی امروز ۲تیر ۹۹همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دربسته خبر‌های انتظامی امروز ۲تیر می خوانیم:

تاکید برمشارکت نگهبانان محله در نظم و امنیت

فرمانده انتظامی استان کرمان بر مشارکت نگهبانان محله در برقراری نظم وامنیت محله‌های شهری و روستایی تاکید کرد و گفت: هر تیم گشت و مقر انتظامی باید یک تعداد از افراد مورد وثوق در سطح هر محله را بعنوان رابط پلیس و مجری نظم و امنیت تعین و با آن‌ها یک تعامل هدفمند در راستای پیشگیری از جرائم برقرار کند.

سردار عبدالرضا ناظری در بازدید از کشفیات سرقت و اماکن کلانتری ۱۳ شهرستان رفسنجان گفت: تعداد زیادی از اموال مسروقه کشف شده مربوط به قطعات و لوازم خرد و ریز اماکن عمومی شهر هستند که به سبب کوتاهی‌هایی در نحوه نصب، نگهداری و پایش مورد سرقت واقع شده اند.

او افزود: چه بهتر که سازمان‌های خدمات رسان در هنگام نصب تجهیزات مختلف اماکن شهری به اصوال نگهداشت و ایمنی آن‌ها نیز دقت بیشتری می‌کردند تا هم زمینه تخریب و هم سرقت آن‌ها ایجاد نشود.

سردار ناظری بیان داشت: قاطعیت دستگاه و مسئولان قضایی در برخورد با سارقان و دیگر مخلان نظم و امنیت نیز باعث خواهد شد تا این قشر به خودشان اجازه تکرار مجدد جرم را ندهند چه اینکه به طور کل لازم است افراد مجرم پس از گذراندن حبس و سایر مجازات‌های تعین شده به شکل هدفمندی از سوی نهاد‌های امدادی و خدماتی در زمینه اشتغال و کسب معاش مورد حمایت قرار بگیرند.

سردار ناظری در بازدید از اماکن این کلانتری نیز بیان داشت: باید در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت ملاحظات حقوق شهروندی همواره تلاش کنیم اماکن انتظامی از نظر محیطی و برخی امور رفاهی در وضعیت مطلوبی باشند و افرادی هم که به هر دلیل به طور موقت تحت نظر قرار می‌گیرند در وضعیت مناسبی نگهداری، پایش و بازجویی شوند.

۴جروح در تصادف موتور و سواری

سرپرست پلیس راه شمال استان از تصادف یک دستگاه موتورسیکلت هوندا و یک سواری پراید در محور "بم -کرمان" که منجر به مجروح شدن ۴ نفر شد، خبر داد.

سرهنگ علی رضایی گفت: روز گذشته وقوع یک تصادف در محور "بم-کرمان" به پلیس گزارش شد که بلافاصله گشت پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه سواری موتورسیکلت هوندا از مسیر خود منحرف و با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرده است.

سرپرست پلیس راه شمال استان بیان داشت: در این حادثه راننده سواری پراید و راکب و ۲ ترک نشین موتورسیکلت به شدت مجروح و روانه بیمارستان شدند.

او افزود: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ موتور سیکلت اعلام شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار