مدیر برق ناحیه جنوب گفت:اگر هریک از مشترکان برق ده درصد صرفه جویی کنند قطعا خاموشی برق نخواهیم داشت.

ناصری مدیر برق ناحیه جنوب در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با اشاره به آغاز فصل گرما و پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش چهار تا شش درجه‌ای دما در آبادان و خرمشهر طی هفته جاری گفت: از همشهریان عزیز خواهشمندم در ساعات اوج مصرف برق که از ۱۰ تا ۱۸ و از ۲۰ تا ۲۳ شب است حداقل استفاده را از وسایل سرمایشی داشته باشند.

او افزود: اگر هریک از مشترکان برق ده درصد در مصرف برق صرفه جویی و از وسایل پرمصرف و غیرضروری در ساعات اوج مصرف اجتناب کنند قطعا خاموشی ناخواسته اتفاق نخواهد افتاد.

مدیر برق ناحیه جنوب افزود:بنا بر تصمیم  ستاد بحران و استانداری تعطیلی ساعات کاری ادارات برای جلوگیری از افزایش و قطعی برق انجام شد تا در مصرف برق صرفه جویی شود.

ناصری در ادامه گفت:از همکاران گرامی در تمامی ادارات و ارگان‌ها خواهشمندم حتما بعد از تایم اداری که از اداره خارج میشوند وسایل سرمایشی را خاموش کنند تا بتوانیم همراه و همگام با مردم تابستان خوبی را سپری کنیم.

او در پایان افزود:  دیروز در خیابان جهان آرا خرمشهر شاهد منفجر شدن یک دستگاه ترانس بودیم که با بررسی کارشناسان علت ، افزایش بار مصرف برق عنوان شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.