امام جمعه ملکشاهی از حفظ و تقویت اقتدار و انسجام در میان نیرو‌های مسلح خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام سید علی حسینی احمد فداله امام جمعه شهرستان ملکشاهی در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام گفت: تلاش‌های موثر و مفید پلیس در کاهش جرایم در سطح شهرستان ملکشاهی ستودنی است و کارکنان این انتظامی شبانه روزی برای تامین نظم و امنیت مردم و جامعه تلاش می‌کنند.

او بر اقتدار و انسجام نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان نظام تاکید کرد و افزود: اقتدار و انسجام باید در میان نیرو‌های مسلح حفظ و تقویت شود، چرا که انسجام و ارتقاء سطح توانمندی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح ایران، موجب رعب و وحشت دشمنان شده است.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ملکشاهی بیان کرد: خشونت با قاطعیت متفاوت است و قاطعیت باید با خون سردی و سعه صدر انجام شود لذا کارکنان خدوم نیروی انتظامی باید به این امر توجه داشته باشند.

حجت الاسلام محمدحسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام نیز در ادامه این دیدار بیان کرد: ولایت فقیه در جامعه اسلامی نقش بی بدیل در هدایت و اداره کشور برای مقابله با توطئه‌ی دشمنان اسلام و انقلاب دارد.

او افزود: کارکنان نیروی انتظامی همواره گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا، حضرت ایت ا... خامنه‌ای (مدظله العالی) بوده و همواره تابع و مطیع دستورات رهبر عزیز و فرزانه انقلاب و ولایت فقیه می‌باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.