بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: من مخالف برگزاری بازی‌ها هستم، چون شرایط موجود خطرناک است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو در حاشیه برگزاری دیدار دوستانه با پرسپولیس اظهار کرد:  به هر حال من امروز به صلاحدید سرآسیایی در ترکیب تیم قرار ندارم و از ابتدا در ترکیب ۱۱ نفره تیم نیستم. همچنین  نیمکت نشینی در فوتبال مسئله طبیعی است و یکی، ۲ سال دیگر قرارداد دارم و  انشالله صحیح و سالم بمانم  و بعد از فوتبال خداحافظی کنم.

محمدرضا خلعتبری به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس در واکنش به بسیاری که معتقدند برگزار نشدن مسابقات به دلیل این است که پرسپولیس قهرمان نشود، بیان کرد: در ابتدا می‌گفتند تیم‌های خصوصی خواهان لغو لیگ هستند تا مطالبات بازیکنان را ندهند، اما در تیم ما حدود ۸۰ درصد به همه پرداختی انجام شده است. اما به شخصه مخالف برگزاری لیگ برتر فوتبال هستم و فکر می‌کنم خطرناک است. من نظرم را گفتم، اما باید با توجه به قراردادم از باشگاه شهر خودرو تبعیت کنم. به هر حال در مجموع شرایط خوبی نیست و روزانه آمار ابتلا و فوتی زیادی در کشور داریم.

مصدومیت بازیکنان استقلال ناراحت کننده است 

او درباره شرایط برگزاری مسابقات با توجه به کرونا گفت: شرایط سخت بوده و واقعا این موضوع ناراحت کننده است که بازیکنان  جوان به خصوص  استقلالی‌ها مصدوم می‌شوند. امیدوارم برای کسی از این اتفاقات به وجود نیاید، چون به شخصه تجربه کردم و واقعا همه جوره شرایطی سختی است. انشالله که هر چه زودتر شرایط بدنی بازیکنان بهتر شود، اما سخت است بعد از ۲ ماه و نیم دوری از مسابقات، بازیکنان بخواهند زود به شرایط ایده آل بازگردند.

او بیان کرد: دوست ندارم برای هیچ بازیکن، هوادار و خبرنگاری اتفاق بدی رخ بدهد تا پشیمانی به بار بیاید و انشالله هر اتفاقی می‌افتد به خیر و صلاح باشد. اگر هم قرار به پایان لیگ است، مانند فوتبال فرانسه و ... باید پرسپولیس که با اختلاف در صدر جدول است به عنوان قهرمان معرفی شود و فکر می‌کنم حق آنهاست و مسئله طبیعی است، چون ۱۰ امتیاز نسبت به تیم دوم جدول فاصله دارند. اگر قرار به برگزار نشدن باشد، قطعا حق پرسپولیس است که قهرمان اعلام شود.

بازیکن شهر خودرو در پایان خاطر نشان کرد: البته ما خودمان دوست داریم که بازی‌ها برگزار شود چرا که با یک پیروزی به رده دوم جدول می‌رسیم و سهمیه آسیایی‌مان را قطعی می‌کنیم. اما بازهم می‌گویم در درجه اول سلامتی بازیکنان، هواداران و خبرنگاران و ... مهم است و واقعا درباره شرایط کرونا اطلاعات خوبی به گوش نمی‌رسد. امیدوارم تصمیمی که می‌گیرند به ضرر کسی نباشد و عاقلانه باشد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار