سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: ما نگران سلامتی بازیکنان هستیم، اما تلاش می‌کنیم این موضوع را مدیریت کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو پیش از دیدار دوستانه با تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مالک این باشگاه می‌گوید نمی‌خواهد در لیگ بازی کند، اما شما تمرینات و بازی‌های دوستانه خوبی داشتید اظهار کرد: به طور حتم ما پیرو سیاست‌های باشگاه هستیم، اما تمرینات خود را هم ادامه می‌دهیم. حمیداوی پیگیر مسائل مطرح شده است  و دلایل خوبی هم برای آن ها دارد، اما ما هم باید آمادگی خود را حفظ کنیم و مسیر خودمان را ادامه بدهیم تا در صورت شروع مسابقات شرایط مطلوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره اینکه برخی تیم‌ها مثل استقلال و پرسپولیس بازیکنانشان دچار مصدومیت‌های شدید و پارگی رباط صلیبی شده اند، بیان کرد: به مسئله خوب و مهمی اشاره کردید، انجام بدنسازی بعد از ۳ ماه وقفه باعث مصدومیت می‌شود. این اتفاق گریبانگیر تیم ما هم شد، اما به صورت جزئی رخ داد. به هر حال بازیکنان را  در ۳ ماه وقفه لیگ برتر فوتبال به خوبی مدیریت کردیم و برای آن‌ها برنامه تمرینی دادیم که بازیکنان با آمادگی نسبی به تمرینات آمدند. وقفه‌ای که در مسابقات پیش آمد و بدنسازی پس از آن باعث چنین مشکلاتی می‌شود و ممکن است این مصدومیت‌ها بیشتر هم بشود. همه ما نگران سلامتی بازیکنان هستیم، اما من سعی می‌کنم این قضیه را مدیریت کنم و فشار زیادی روی بازیکنان وارد نشود.  

او درباره اینکه AFC ممکن است به علت برگزار نشدن لیگ میزبانی را از تیم‌های ایرانی بگیرد، بیان کرد: این مسائل سیاست‌های کلان است. ما در آسیا در همان مرحله اول هم به اندازه کافی متضرر شده‌ایم. در مرحله پلی‌آف  مجبور شدیم بیرون از خانه بازی کنیم، البته خدا به ما کمک کرد و صعود کردیم. در بازی با پاختاکور الهلال هم خارج از خانه بودیم. به هر حال لیگ ما زیر مجموعه AFC و فیفاست و ممکن است این مسائل تاثیرگذار هم باشد.  

سرآسیایی: ما نگران سلامتی بازیکنان هستیم/ بخش خصوصی نیاز به کمک بیشتری دارد

بازیکنان ما حدود ۸۰ درصد دریافتی داشته اند

سرآسیایی درباره دریافتی بازیکنان تیمش اظهار کرد: به هر حال  از نظر مالی به صورت کلی مشکلی در تیم ما وجود ندارد، مدیریت و مالک باشگاه چند روز پیش درصد دیگری از دستمزد بازیکنان را پرداخت کرد و بازیکنان ما درصد بالایی از قراردادشان را گرفتند و حدود ۸۰ درصد دریافتی داشتند. البته مسائل مالی که از سوی  حمیداوی مطرح می‌شود، مربوط به بخش خصوصی است. به هر حال بخش خصوصی نیاز به کمک بیشتری دارد چرا که این بخش فشار‌های زیادی را تحمل می‌کند و باید برای دلگرم شدن امتیاز بیشتری را به باشگاه‌های خصوصی داد. باشگاه‌های دولتی این فشار و بار را کمتر احساس می‌کنند.

سلامتی بازیکنان و شرکت کنندگان در مسابقات دغدغه ما است 

او درباره  اینکه حمیداوی به دنبال انصراف از لیگ است و باشگاه نامه‌ای را امضا کرده است، گفت: آن نامه را بازیکنان امضا کرده بودند و باشگاه این کار را نکرد. البته بحث‌هایی هم که  حمیداوی مطرح می‌کند محوریتش بر سلامت بازیکنان و افراد شرکت کنندگان در مسابقات است و  این دغدغه همه ماست. بحث سلامت بازیکنان مهم بوده و مباحث پزشکی نگران کننده است به خصوص اینکه اکنون شاهد سیر صعودی کرونا در کشور هستیم و همه دچار شک شده‌ایم که ادامه لیگ به نفع و صلاح فوتبال است یا نه!

سرآسیایی در باره  اینکه شما در مشهد میزبان خواهید بود یا نه، گفت: به طور حتم شهر خودرو هم می‌خواهد در شهر مشهد بازی کند و اکنون این شرایط فقط برای مشهد است. خوزستان هم همین وضعیت را دارد، باید مسائل از تمامی جهات بررسی شود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار