سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت سرخ پوشان و شرایط فوتبال کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول‌پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره جلسه با بازیکنان این تیم اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت پرسپولیس خوب است و در این چند روز هم بازیکنان به باشگاه آمدند. اگر مشکلاتی هم وجود داشته باشد، باشگاه آن را برطرف خواهد کرد.

پیشنهاداتی به برانکو داده ایم و  منتظر پاسخ او هستیم

او در مورد مطالبات برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو از طریق فیفا برای دریافت مطالباتش اقدام کرده و ما هم از طریق فیفا در حال اقدام هستیم، اما ما به صورت موازی راه‌های دیگری مثل مذاکره را هم انتخاب کرده‌ایم. پیشنهاداتی نیز به برانکو داده‌ایم که منتظر پاسخ او  هستیم.

هزینه برای دادرسی حدود ۶۰ تا ۶۵ هزار فرانک سوئیس است

رسول پناه در خصوص اینکه این باشگاه باید حدود ۱۴۰ هزار فرانک سوئیس به دادگاه CAS پرداخت کند، گفت: این موضوع صحت ندارد. هزینه دادرسی حدود ۶۰ تا ۶۵ هزار فرانک سوئیس است و حتماً این پرونده ارزش دارد که به CAS شکایت کرده‌ایم. باشگاه تصمیم گرفته که پرونده را به CAS ببرد.

ما به برانکو اعلام کردیم حاضریم مطالبات او را پرداخت کنیم

او ادامه داد: برانکو مطالباتی دارد. چون این پرونده در فیفا در حال رسیدگی است، ما هم لایحه‌ای برای CAS ارسال کردیم که چیزی حدود هزار و سیصد صفحه است که ما در آن دفاعیات خودمان را مطرح کرده ایم. ما به برانکو پیشنهاد دادیم که حاضریم مطالبات او را پرداخت کنیم، اما او هنوز جواب کتبی به ما نداده است.

رسول پناه:

هنوز رأی پرونده  کالدرون صادر نشده است

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره پرونده کالدرون گفت: هنوز رأی پرونده این مربی از سوی فیفا صادر نشده است.


بیشتر بخوانید:

رسول پناه در خصوص انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این در اختیارات مجمع و وزارت ورزش است و من در جریان آن نیستم. ما در رابطه با حوزه کاری خودمان با وزیر صحبت می‌کنیم و جلسه داریم.

هفته آینده به بشار پرداختی خواهیم داشت

او در مورد مطالبات بشار رسن بیان کرد: ما به بشار پرداختی داشتیم و یک پرداختی دیگر هم هفته آینده به این بازیکن خواهیم داشت.

رسول پناه:

متمم قرارداد میلیاردی بیرانوند را باطل نکردیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: ما یک نامه به باشگاه آنتورپ ارسال کردیم و منتظریم جواب نامه را بدهند تا مقدمات سفر بیرانوند را فراهم کنیم. درباره متمم قرارداد یک و نیم میلیاردی نیز باید بگویم ما آن را باطل نکردیم و دنبال روند قانونی هستیم تا این متمم در سازمان ثبت شود و بعد حق و حقوق آن را پرداخت کنیم.

ما منتظر استعلام سازمان بازرسی کل کشور هستیم

رسول پناه در پاسخ به این سوال که مطالبات باشگاه شهر خودرو خراسان از باشگاه پرسپولیس به کجا رسید، اذعان کرد: ما منتظر استعلام سازمان بازرسی کل کشور هستیم و به نظرم مشکلی نداریم و این پول پرداخت خواهد شد.

وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوم

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور گفت: من وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوم. سازمان لیگ مجری برگزاری مسابقات است و هر تصمیمی بگیرند ما انجام خواهیم داد.

رسول پناه:

سند ورزشگاه شهید کاظمی اوقاف است

او درباره خصوصی‌سازی ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال بیان کرد: این ۲ باشگاه در بورس عرضه خواهند شد. قرار است در مورد باشگاه پرسپولیس یک افزایش سرمایه انجام شود که در حال انجام است. سند ورزشگاه شهید کاظمی اوقاف است، اما با شهرداری در حال توافقاتی هستیم.

در همان ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم

او درباره طلب باشگاه پرسپولیس از حامی های مالی سال‌های گذشته عنوان کرد: طلب‌هایی وجود دارد. هفته گذشته هم نامه‌هایی به این شرکت‌ها ارسال کردیم. همچنین ما در همان ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم و حضور در ورزشگاه کاظمی صحت ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضاجلالی
۱۳:۲۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
آفرین از صحبت نکردن در مورد زنوزی خوشم آمد زنوزی عقدی دیده شدن دارد
آخرین اخبار