مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان گفت:تعامل خوبی با دانشگاه علوم پزشکی در تدوین شیوه نامه بازگشایی مساجد و اجتماعات مذهبی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام حقانی ،مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان، امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نهاد زاییده انقلاب اسلامی است و به دغدغه جامعه روحانیت آن زمان شکل گرفت.

او بااشاره به اینکه سازمان تبلیغات الگوی جدیدی نیست و از زمان پیامبر شکل گرفته افزود: روحانیت برای تبلیغ نیاز به برنامه ریزی داشت و باید ساز و کار جدیدی طراحی می‌شد؛ تا حقیقت به عموم مردم به درستی برسد.

حجت الاسلام حقانی بااشاره به حرکت مردم در برگزاری مراسم های مختلف برای  شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد : در شرایط بیماری و ویروس کرونا این مردم بودند که در مسجد داری و کمک به ضدعفونی اماکن خوش درخشیدند .

او یکی دیگر از موفقیت هایی را که با کمک مردم انجام شد ، رزمایش مواسات و کمک مومنانه دانست و افزود:تعامل خوبی با دانشگاه علوم پزشکی در تدوین شیوه نامه بازگشایی مساجد و اجتماعات مذهبی صورت گرفت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان،  با اشاره به اینکه برای اداره مساجد سه ارگان دفتر امام جمعه، سازمان اوقاف، وسازمان تبلیغات دخیل هستند  تصریح کرد:هرمسجد یک مرکز نیکو کاری است و ۲۰۰ مسجد در شهر کرمان فعال هستند.

حجت الاسلام حقانی گفت:مراسم عزاداری محرم را هم می‌شود با همان پروتکل‌های بهداشتی پیش برد و هنوز در حال برنامه ریزی هستیم وهمچنین سعی کردیم فضای مجازی راهم تقویت کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار