نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قول مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، پروژه تجاری خدماتی مشهدلر سراب و در مساحت ۱۶ هزار مترمربع اجرا شده و طی سه سال به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه تجاری خدماتی مشهدلر در سراب اجرایی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،یوسف داودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی  در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه، اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه و به ویژه مدیرکل این مجموعه در راستای ساماندهی اماکن متبرکه در سطح استان و پیگیری امورات به صورت مستمر بسیار عملکرد درخشانی داشته و از این زحمات قدردانی می‌کنیم.

اوادامه داد: همچنین در دوره مدیریت فعلی شاهد اجرای پروژه‌های جدید عمرانی در اماکن متبرکه، اجرای پروژه‌های جدید تجاری خدماتی در سراسر استان و اتمام پروژه‌های نیمه تمام قبلی هستیم که این امورات نیز جای قدردانی دارد.

او اضافه کرد: بر اساس دعوت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نیز مقرر شد یکی از جلسات آینده مجمع نمایندگان استان در خصوص بررسی مشکلات و مسائل در راستای تسریع در پروژه‌های اوقاف در آینده‌ای نزدیک و احتمالا در هفته وقف تشکیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب‌الدین حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در این دیدار اظهار کرد: این دیدار در راستای ارتقای تعامل و همکاری‌ها گام بسیار موثری است و امیدواریم نتایج خوبی در حوزه صیانت از موقوفات داشته باشد.

او با اشاره به اهمیت صیانت و حفظ حریم موقوفات، اضافه کرد: باید در راستای احیای این سنت حسنه در جامعه تلاش کنیم، چراکه از طریق سنت حسنه وقف می‌توان مسائل و مشکلات بسیاری را در مرتفع کرد.

در این دیدار مقرر شد که یکی از جلسات مجمع نمایندگان در راستای همکاری در حوزه‌های فرهنگی، حقوقی و احیای موقوفات در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.