مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۱ تیر از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ یکم تیرماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است. 


ب

 


لطفاً در مورد مستمری‌بگیران که خرداد حقوقشان به جای افزایش کاهش‌یافته گزارش تهیه کنید.


سلام، ما تعدای راننده تاکسی پول واریز ولی ماشین تحویل نگرفته‌ایم و کسی اهمیت نمی‌دهد که از کجا امرارمعاش می‌کنیم و کسی هم جواب گونیست.


میشه یه گزارشم تهیه کنید از وضعیت مرزها (تردد مسافر) به خصوص شمال عراق (مرزهای کردستان رو میگم) با ایران (تمرچین پیرانشهر- باشماق مریوان) اخه ۱۲۰ روزه که بسته است به خاطر کرونا ممنون میشیم.


با سلام و خسته نباشید... از شهر ویس واقع در شهرستان باوی در ۱۵ کیلومتری اهواز خواستم از شما تقاضا کنیم این موضوع ما را پیگیری کنید شهر ویس جمعیت آنچنانی ندارد در عوض جمعیت سارقان داخلی و برون‌شهری آن چشمگیر است و امنیت شهروندان بازیچه‌ی بخش قضایی و نیروی انتظامی شهر شده هر وقت اتفاق یا درگیری یا سرقتی در حال وقوع باشد نمی‌شود مستقیم به کلانتری محل زنگ زد چون تلفن ثابت آن‌ها قطع شده و می‌گویند شهرداری برای ما باید وصل کند ابتدا به ۱۱۰ باید زنگ بزنیم تا به کلانتری ابلاغ کند این در صورتی کلانتری به محل وقوع حادثه یا جرم اعزام می‌شود که ماشین یا نیرو داشته باشد که اونم یا شانس یا اقبال باید داشته باشیم ...دوم مشکل بزرگ منطقه عدم رسیدگی قاضی به‌صورت قاطعانه و جدیت و اطاله‌ی دادرسی در پرونده‌ها حتی اگر سارقین اعتراف کرده باشند و فیلم دوربین هم موجود باشد باز دادرسی به بیشتر از یک سال هم می‌کشد البته در این مدت سارق سابقه‌دار دارد و حتی سارقینی که سابقه مشارکت در آدم‌ربایی داشته‌اند نیز می‌توانند با فیش حقوقی پاکبان شهرداری و یا کارت شناسایی و کمال انصاف قاضی آزاد برای ادامه کار خود در سرقت‌های شبانه و روزانه فعالیت کند خدا سر شاهد است که دیگر امنیت روانی و اجتماعی خود و بچه‌های خود را از دست دادیم و شده بچه‌ها مدام با استرس به دستشویی بروند و مدام از ترس دزد حرف می‌زنند .....خواهشا و عاجزانه از شما تقاضا داریم به این مشکل ما رسیدگی کنید....جهت اطلاعات بیشتر اگر صلاح میدانید با این شماره ۰۹۳۶۰۶۱۵۴۱۰ در خدمت هستیم مقدم.



لطفاً یه پیگیری می‌کنید با توجه به اینکه گفته بودن پول فروش  30درصد سهام عدالت طی چند روز واریز می‌شود چرا حالا بعد از گذشته یک ماه از فروش هیچ پرداختی وجود ندارد زمان فروش یه کد پیگیری دادن که هیچ جا نمیشه ازش استفاده کرد به خدا کلی رو این پول حساب باز کرده بودیم الان چند برج کرایه خانه‌ام عقب افتاده ازتان خواهش می‌کنم یه پیگیری کنید ممنون




قطعه زمینی سنددار و ثبت شده در شهر بوشهر داریم که اداره اوقاف بدون هیچ سندی قصد تملک متراژ زیادی از آن را دارد و به اداره ثبت اجازه هیچ‌گونه عملیات ثبتی روی آن ملک را نمی‌دهد. مدت‌هاست که پیگیر هستیم ولی نتیجه‌ای نمی‌دهد ،لطفاً رسیدگی کنید.



باسلام برنج هندی از کیسه 110000 هزار تومان به 170000 هزار تومان رسیده تو رو خدا اطلاع‌رسانی کنید مردم ضعیف دارن له میشن...



سلام وعرض ادب و خدا قوت خدمت شما بزرگواران.تمامی معلمان آموزش‌وپرورش رتبه‌بندی و حقوق آن‌ها اضافه شده اما ما نیروهای خدماتی و سرایداری که در مدارس هستیم هیچ‌گونه اضافه‌کاری و اضافه حقوقی نداشتیم ازشماخواهشمندم پیگیر باشید.


سلام چرا مدیران اجرایی شهرستان جهرم به فکر مردم نیستن مشکل ما ساکنان شهرک قمر بنی‌هاشم آب شرب هست با اینکه چند دفعه به آبفا شهرستان درخواست و اعتراض نمودیم ولی کاری برای لوله اب انجام نمی دهند مگر دولت نمی‌خواهد کاری برای اقشار کم درامد بکند. ما ساکنان این شهرک همگی از خانه اولی‌ها هستیم و دولت هم همیشه فکر این گروه هست می‌خواهد به خانه‌ی برسند اینکه از مدیران دولت خواهش دارایم مشکل آب ای منطقه را رفع کنند با تشکر


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۱ تير ۱۳۹۹
خدا به فریاد تان برسه .....
Iran (Islamic Republic of)
علی نبگان
۰۸:۰۹ ۰۱ تير ۱۳۹۹
با سلام با توجه به وجود حدود چهل روستای دهستان عنافچه ، تنها راه ارتباطی این روستاهها و مرکز شهرستان باوی استان خوزستان تنها یک پل شناور است که به شش ماه قطع شده عاجزانه تقاضا دارم رسیدگی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۶:۵۹ ۰۱ تير ۱۳۹۹
خدا به دادمان برسد نمیشه این دولت کنار بره و یکی دیگه جاش بیاد ،چقدر بی برنامگی یه روز خودرو یه روز خونه یه روز برنج و... .این مشکلات با برنامه ریزی قبلی سر مردم میاد چون دیگه هر کسی میدونه قوت غالب مردم برنج هستش و دولت نباید می گذاشت گرونی تا این حد پیش بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۱ ۰۱ تير ۱۳۹۹
سلام تمام امید ما شما هستید که باید پی گیری واز آقای فهیمی سخنگوی سهام عدالت ویا کارگزاری ها بخواهید 26تا حالا تک ریالی از بابت فروش 30درصد به شماره شبا من واریز نشده واقعاً مخارج سنگین زندگی وتورم افسارگریخته امروز حداقل مشکل چند روز رو رفع مکنه چرا به شعور مردم توهین می کنن دیگه باید زود دردی رو دوا کنم نه دردی رو اضافه کنن متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۰۵:۳۳ ۰۱ تير ۱۳۹۹
yjcباسلام وخسته نباشید 26روز پیش حضوری در بانک تجارت وکالت فروش دادم برا سهام عدالت ولی تا این لحظه تک ریالی واریز نشده هیچ کس وهیچجایی جوابگو نیست چرا از آقای نسبتن محترم سخنگو که تمام حرفهای الکی وله دچار واقعیت هست نمی خواهید که آقا شما قرار یکماه گذاشته بودید برا فروش چرا در این چند روز این آقا کوچکترین حرفی نزده لطفاً پیگیری کنید ویا از کارگزاری‌ها بخواهید که سریعتر مشکل مردم را رفع وپول را به شبا واریز کنن خدا شاهده مشکل داریم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
جوادمتولی
۰۵:۰۰ ۰۱ تير ۱۳۹۹
سلام چراهرکس بشماپیام میده ازمشگلات گرانی ومشگل روزوبدبختی معیشت وخانه وخودرو والاماشاالله حرف میزنه شمابازنشرنمیدین نکنه فکرمیکنیدکسی ازمامردم ازشماخبری هاکمک مالی میخواهیم چقدرمابدبخت شدیم...!!!!!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۲ ۰۱ تير ۱۳۹۹
بسه دیگه ظلم بسته دیگه
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۰۲:۲۶ ۰۱ تير ۱۳۹۹
سلام. مگه کالاهای اساسی رو نگفتن با ارز دولتی وارد میکنند پس چرا برنج تا صد و هفتاد الی دویست هزار تومن هم بالا رفته؟ مردم واقعا توان خرید ندارند. تورو خدا این رو پیگیری کنید چون غذای اصلی ایرانی ها هست و همه درگیرش هستن.
آخرین اخبار