مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۲۵ خرداد از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و پنجم خرداد ماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است. 


ب

 


 

با سلام خدمت شما خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان . با اینکه دولت برای هر خانوار ایرانی وام یک‌میلیون تومانی کرونا پرداخت کرده، ولی چرا وام نیرو‌های مسلح را نمی‌دهند و دیروز هم صدا سیما اعلام کرد که پرونده وام یک‌میلیونی بسته شده خواهشا پخش کنید.


سلام این پل عابر پیاده میرداماد بر روی مدرس هست که بیشتر از سه ماهه که پله‌های برقی هر دو طرف شرق و غرب از کار افتادند و علی‌رغم تماس‌های مکرر با سامانه ١٣٧ و شهرداری منطقه ٣، متأسفانه هیچ اقدامی جهت تعمیر آن انجام نگرفته است، لطفاً رسیدگی فرمایید، با تقدیم شایسته‌ترین احترامات، زرمدار.


درباره اسنپ فود نوشتید درباره نرخ‌گذاری کرایه اسنپ هم بنویسید. من در مشهد زندگی می‌کنم و به دلیل کرونا بسیاری از مشاغل در مشهد تعطیل شدن و رو به اسنپ آوردن، ولی کرایه‌ها به شدت پایینِ، بطوریکه بعضی تایم‌ها حتی هزینه استهلاک نمیشه، مثلاً کرایه یک مسیر حدوداً ۲۰ کیلومتری رو میزند ۹ تومان، که پس از ۱.۵ درصد عوارض و ۱۵ درصد کمیسیون اسنپ میشه حدوداً ۷۵۰۰ تومان برای راننده! گزارشی تهیه کنید شاید نهادی پیدا بشه و روی قیمت‌گذاری اسنپ هم نظارت کنه تا این‌طور به راننده‌ها اجحاف نشه.


 

سلام روز بخیر. لطفاً گزارشی در خصوص مشکلات کارگران شرکت تراورس که بیش از ۷۰۰۰نفر هستند تهیه کنید این شرکت سال ۸۷ فروخته شد و پول شرکت رو به راه‌آهن نداده بد از اعدام ایشان کارگران این شرکت با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.



سلام خسته نباشید ... لطفاً پیگیری کنید چرا از فروش ۳۰ درصد سهام عدالتمان که حدود ۲ تومان می‌شد فقط ۸۸۰ تومان برامون واریز شده ما الان به هرجا میریم کسی پاسخگو نیست به بانکم مراجعه می‌کنیم میگه دست ما چیزی نیست پس کجا باید پیگیری کنیم الان نصفه ۳۰ درصد هم برامون واریز نشده علتش چیه لطفاً پیگیری کنین.


با توجه به شیوع کرونا در ماه‌های اخیر در اقدامی قابل تأمل مسئولین اتوبوس‌رانی شهر اراک با جمع‌آوری دستگاه‌های الکترونیک پرداخت (فراکارت) از داخل اتوبوس‌ها، تنها پول نقد قبول ‏می‌کنند. ‏ این امر در شیوع ویروس و افزایش شمار بیماران نقش قابل توجهی خواهد داشت این مسئله ۱ ماه پیش به اتوبوس‌رانی و بهداشت شهر اراک گزارش شد، ولی هیچ فایده‌ای نداشت. ‏ امید است با بیان این مهم توسط صداوسیما پیگیری‌های لازم انجام شود.


سلام تو رو خدا قیمت خودرو تو بازار آزاد رو هم پیگیرى کنید. با این چند هزار خودرو جواب منِ مصرف‌کننده داده نمى شه الان احتمال اینکه کس تو قرعه‌کشی ایران‌خودرو برنده بشه٠/٠٣هست؛ و آن‌هایی که نمى شن بایستى توى بازار آزاد تهیه کنند که قیمت‌ها دوبرابره خداوکیلى پیگیرى کنید.


با عرض سلام و ادب و احترام وخداقوت بنده دانشجوی آزاد قم هستم و به گفته مسئولین در منطقه زرد و افزایش تعداد بیماران قرار داریم قرض از مزاحمت خدمت شما می‌خواستم خدمتتان بیان کنم اگر نفس شما حق است و به مسئولین محترم دانشگاه می‌رسد بنده از طرف جمعی از دانشجویان واحد دانشگاهی می‌خواستم خدمتشان اطلاع بدید با توجه به اینکه فقط دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به برگزاری حضوری امتحانات کرده برگزاری آنلاین امتحانات پایان ترم علاوه بر هزینه‌های اضافی که به دانشگاه و دانشجو تحمیل می‌کند، ولی در این شرایط موجود بیشتر توصیه میشه و خواسته دانشجویان می‌باشد ما به عنوان دانشجو علاوه بر پرداخت کامل شهریه و هزینه‌های اینترنت و عدم رضایت در بهره‌مندی از محتوای کلاس‌های مجازی دیگر قادر به تحمل ریسک و استرس بیماری در امتحانات حضوری نیستیم انشالله مسئولین بیشتر به فکر دغدغه‌های دانشجویان باشند و اهمیت قائل شوند با تشکر


استان کردستان شهرستان بیجار روستایی چغور قشلاق، یک هفت هست آب ندارند لطفت پخش کنید، وحید معصومی


 

از شما خواهشمندیم قانون تسری فوق‌العاده خاص پزشکی قانونی به کارکنان سازمان زندان‌های کشور که بدون هیچ ابهامی در سال ۹۱ پس از تصویب مجلس و شورای نگهبان به دولت جهت اجرا ابلاغ گردیده را پیگیری نمایید که هرچه سریع‌تر به اجرا گذاشته شود. با تشکر از مساعدت شما؛ کارکنان زندان‌های کشور


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۳۰ تير ۱۳۹۹
سلام لطفاددر رابطه شماره نشدن خودروسمندای آف سون گزارش تهیه کنید که چراایرانخودروبه وعده اش عمل. نمی کنه مردم یکسال و اندی هست ثبت نام کرده اندوتکمیل وجه باقرض وقوله بااین گرانی چراماشین پلاک نمیشه،مردم گناه دارن،چراهی ام روزوفردا می‌کنه ایران خودرو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام، 1/ چرا از اردیبهشت 99 بازنشستگان ناجا باید بابت دریافت فیش حقوقی که قبلا رایگان از دفاتر خدمات وابسته به ناجا دریافت می کردند ، حدود 2500 تومان پرداخت کنند؟ مگر وظیفه سازمان نیست که حقوق دریافتی کارکنان بازنشسته را مانند کارکنان شاغلش رایگان اطلاع رسانی کند؟ 2/ بعد از سال ها بالاخره ناجا برای کارکنان بازنشسته اش از اردیبهشت 99 حق فوق العاده ایثارگری را در فیش حقوقی برقرار و واریز کرده... ولی متاسفانه بابت پرداخت این حق قانونی، کمی بیش از این واریزی، بدون دلیل ، از مبلغ اصل حقوق دریافتی کسر کرده !! اینکه از حقوق ماهیانه کم کرده اند و منت گذاشته و به عنوان فوق العاده ایثارگری کمتر از آن را در فیش اضافه کرده اند، آیا مبنای قانونی و دلیل خاصی داشته و فقط اطلاع رسانی نکرده اند یا ماه اول را اشتباه عمل کرده اند و امید داشته باشیم تصحییح و جبران خواهند کرد؟!
آخرین اخبار