مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۲۷ خرداد از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و هفتم خرداد ماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است. 


ب

 



با سلام. لطفاً در مورد قیمت زمین در شهرستان جیرفت استان کرمان گزارش تهیه کنید . قیمت زمین سرسام‌آور بالا رفته به طوری که حداقل قیمت زمین ۴۰۰میلیون تومان است.ما که دیگر صاحب زمین هم نمی‌شویم چه برسه خانه.با تشکر امیر محمودی از جیرفت.



من دانشجوی ارشد پیام نور هستم ،متأسفانه به علت کرونا، یک نیم سال از انجام پروژه عقب افتادیم ،و چون بحران کرونا هنوز جدی هست، لطفاً پیگیری کنید اگر میشه شیوه‌ی تغییر از پژوهش محور ب آموزش محور مجدد به خاطر این بیماری انجام شه، واقعاً ما لطمه دیدیدم چون سفر به شهر محل تحصیل سخت هست ، این روزها باید تا میشه فاصله‌ی اجتماعی حفظ شود.



شما اخباری از ارزانی زعفران و میوه و مرغ و سایر اقلام غذایی در کانال خود می‌گذارید که شاید موجب شادمانی مقطعی مردم بشود، اما ضررش به جیب کشاورز و تولیدکننده می‌رود و باعث ورشکستگی و عدم تولید در دوره‌های آتی و در نتیجه جهش قیمتی در آینده خواهد شد. بهتر است به جای این کار به حمایت از تولید و صادرات بپردازید تا ضمن ارز آوری، موجب کاهش تورم عمومی و کاهش عمومی قیمت‌ها بشود.


 

بنده در بهمن سال ۹۷ یک سمند دوگانه ثبت‌نام کردم و در اسفند ۹۸ تکمیل وجه کردم، الآن هم ماشین داخل نمایندگی اراک شهر خودم هست ولی تحویل نمی‌دهند می‌گویند مشکل پلاک داره...همه جا شکایت کردم و پیگیری کردم ولی نتیجه نداد...خیلی‌ها مثل من هستند لطفاً خواهشاً اگر امکانش هست شما پیگیری کنید چون صدای ما به جایی نمی‌رسد...ممنون از لطف شما.



مشتریان ایران‌خودرو که قرعه‌کشی برنده شده‌اند نمی‌توانند در سایت پرداخت کنند. خطای عدم ارتباط کارت با کد ملی می‌دهد . در صورتیکه کارت فعال و متعلق به خود فرد است.



سلام لطفاً شما خبرنگاران مشکلات مردم داد بزنید تورم قیمت تخم‌مرغ لحظه‌ای شده مردم چی بخورند لوازم خانگی بیداد می‌کند از گرانی آن وقت مادر من یک قالی بافته نمی‌برند ۲ساله می بافته.



سلام آقا تو را به خدا از گرانی مسکن پیگیری کنید ما مستجریم بدبختیم حتماً باید بفرستیم برای شبکه‌های بیگانه که پیگیری کنند.



سلام تکلیف شهریه پیش دبستانی‌های غیرانتفاعی که در ایام کرونا تعطیل بودن چیه؟آیا والدین باید پرداخت کنند؟؟

 



جاده کندوان روزها از محدوده مرزن آباد تا سیاه بیشه به دلیل تردد دام به‌صورت پیاده مسدودِ و ترافیک سنگین چند ساعته در صورتی که باید با ماشین حمل بشه دام‌ها کل جاده ۸ متری کندوان قرق دامداران شده و به چشم دیدم زن زائو اورژانسی پشت این ترافیک پرپر میشد  دیشب از ساعت ۱۹ تا ۲۲ کل کندوان در قرق دامدارانی که عموماً با مسئولین شهر نسبت دارن بود و کلا جاده بسته بود.


 

سلام خسته نباشید چرا در این وضعیت کرونایی ما آب نداریم چجوری بهداشت رو رعایت کنیم شهرستان ریگان محله رشیدی‌ها ما آب نداریم از دست این آب فاضلاب خسته شدیم به خدا کولرآبی داریم باید آبش کنیم آب نداریم وضعیت بهداشتی‌مان فاجعه باره بدون آب خواهش می‌کنم از مسئولین به این وضع رسیدگی کنند.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار