مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۱ تیرماه از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ یکم تیرماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است. 


ب

 



سلام وقت بخیر چرا در تلویزیون همش میگه بهداشت رو رعایت کنید فاصله‌گذاری بشه درحالی‌که هرروز یه جای جدید روباز می‌کنند من تو شهرستان ملارد زندگی می‌کنم اگر امکانش هست تشریف بیارید ببینید مردم چطوری هجوم بردن به پارک‌ها و خیابان‌ها.



با سلام ما مربیان پیش‌دبستانی از سال ۹۲ به بعد با مدرک تحصیلی عالیه و رشته‌های مرتبط به آموزش‌وپرورش خواهان استخدام شدن هستیم لطفاً با توجه به کمبود شدید نیرو در آموزش‌وپرورش لطفاً مربیان پیش‌دبستانی تبدیل وضعیت شوند.



امروز معلمین باتجربه و باغیرت غیرانتفاعی از سراسر کشور در دیدار با نمایندگان برای گرفتن حق خود در جلوی بهارستان جمع شده‌اند.
نمایندگان محترم معلمین غیرانتفاعی به حمایت شما نیاز دارند. از استخدام رسمی ایشان حمایت کنید ۱ تیر ۱۳۹۹



اعتراضات مردم روستای گوری و فشانجرد برای نبود آب شرب بعد ۱۵ سال که هنوز مشکل آن حل نشده است.


 

خواهش می‌کنم ازتان بزرگواری کنید پیگیر وضعیت امثال ما هم باشید که در سایت بیمه بیکاری کرونا ثبت‌نام کردیم و کد رهگیری دریافت کردیم، ولی متأسفانه تا به امروز ۳۱ خرداد پیامک مربوطه را دریافت نکردیم جهت ثبت شماره حساب در حال که همکارانم مبلغ واریزی اسفند را دریافت کردن و منتظر دریافت حقوق فروردین‌ماه هستند.



با عرض سلام لطفاً پیگیر استخدام معلمان حق‌التدریس باشید با وجودی که آقای روحانی تصویب کردند هنوز اجرا نشده است.



از برج ۱۱ پارسال، تا همین حالا که وارد تیرماه شدیم نزدیک به ۵ ماه هست که ثبت‌نام کردیم برای کارت سوخت، مبلغ هم پرداخت شده، ولی هنوز نیامده خیلی‌ها هم که به پلیس+۱۰ مراجعه می‌کنند، بنده دیدم کسانی که زودتر از بنده هم ثبت‌نام کردند، هنوز کارت سوختشان نیامده است.



روستای اردوگاه با جمعیت ۲۴۰۰ نفر می‌باشد که شغل اکثریت این مردم به‌عنوان کارگری ساده در شهرستان‌های بندرعباس. بوشهر عسلویه و کنگان و کیش مشغول به کار هستند و در صورتی که اطراف این روستا چاه‌های کشاورزی پلمپ شده هستند و به این افراد که ساکن روستای اردوگاه و حتی روستای همجوار نیستند و از شهرستان کهنوج و یا اینکه روستای‌های ۷۰ کیلومتری شهرستان قلعه گنج هستند؛ و پیگیری از طرف سپاه کردیم سپاه می‌گوید این‌ها شرکتی هستند. اگر شرکتی هستند چرا به مردم روستا اردوگاه نمی‌دهند آیا این‌ها عدالت. آیا این با چنین اقداماتی حمایت از قشر مستضعف است یا ضربه به قشر مستضعف و الآن مردم روستای اعتراض دارند و مسولین دولتی و مسئول شرکت پمپ‌های کشاورزی در فکر باشند تا اینکه ناامنی و کینه‌ای به وجود نیامده صد درصد تلاش کنند با مردم روستای اردوگاه صحبت کنند و راجب پمپ‌های کشاورزی که پلمپ شده به هر کسی که می‌خواهند می‌دهند جریان چیست.



سلام، من یکی از شهروندان خوزستانی هستم متأسفانه استان ما در وضعیت قرمز به سر می‌برد، اما کسی به‌طور جدی پیگیر این مسئله نیست، برای ما که هر روز مجبوریم به بیرون بریم تهیه ماسک واقع هزینه داره ساده‌ترین نوع ماسک ۲۵۰۰ تومان هست. از مسئولین می‌خواهم به طور جدی به خوزستان رسیدگی کنند بازار را لااقل به صورت زوج و فرد باز کنن و یا حتی برای بهشت‌زهرا‌های شهر‌ها مأمور بزارند تا از ورود به آن‌ها به طور ۱۰۰ درصد جلوگیری کنند، متأسفانه عروسی‌ها به طور دائم برگزار هست و کسی برای آن‌ها منعی صادر نکرده و رفت و آمد به‌صورت عادی در حال جریان هست. لطفاً مسئولین ذی‌ربط فکری بکنند. با تشکر شهروندی از اندیمشک.



با سلام خواهش می‌کنم پیگیر بیمارستان شهید محمدی بندرعباس باشید وسایل خنک‌کننده صفر بیماران دارند با کارتن و پنکه خودشان را خنک می‌کنند واقع شرم آوره هیچکی هم بار مسئولیت را به دوش نمی‌گیرد.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار