طرح کنترل و نظارت بر وسایل نقلیه عمومی در مازندران با همکاری ۱۰ اکیپ شبانه روزی اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ناهید شهرامی نیا رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در تعطیلات پایانی خرداد و حجم بالای تردد و سفر، طرح کنترل و نظارت بر وسایل نقلیه عمومی مازندران اجرا شد.

او افزود: این طرح به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون با تخلفات رانندگی در جهت ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای از سوی این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به اجرا در آمد.


بیشتر بخوانید: ورود بیش از ۲۱۲ هزار خودرو به مازندران


شهرامی نیا با اعلام اجرای این طرح در ایام تعطیلات پایانی خرداد، گفت: این طرح در تعطیلات پایانی خرداد در جاده‌های برون شهری استان با ۱۰ اکیپ کنترل و نظارت اجرا شده که تعداد ۳۷۹ مورد از ناوگان عمومی مورد کنترل قرار گرفت.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: از تعداد ۳۷۹ مورد کنترل در ایام تعطیلات، تعداد ۳۱ مورد تخلف حمل و نقلی احصاء شد که به جهت طرح در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ ارسال شد.

شهرامی نیا گفت: طبق آخرین آمار منتشره از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مازندران حائز رتبه اول در اجرای طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی در بخش تعداد ناوگان بازدید شده میدانی و بیشترین پرونده‌های ارجاعی به کمیسیون رسیدگی به تخلفات شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.