بیش از ۲۱۲ هزار تردد ورودی در جاده‌های مازندران طی ۴۸ ساعت گذشته ثبت گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، گفت: بر اساس آمار منتشره از سامانه‌های هوشمند تردد شمار، بیش از ۲۱۲ هزار تردد ورودی در جاده‌های استان ظرف ۴۸ ساعت گذشته ثبت گردید.

او افزود: در این مدت حدود ۴ میلیون تردد نیز در محور‌های مواصلاتی و درون استانی صورت پذیرفت.

نجفی با بیان اینکه آمار منتشره از سامانه‌های هوشمند تردد شمار منصوبه در جاده‌های این استان برداشت شده است، گفت: آمار تردد از مبادی ورودی شش گانه استان (محور کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر، گلوگاه و رامسر) ثبت و درج می‌گردد.

بیشتر بخوانید: ورود ۱۱ میلیون و ۷۴۵ هزار خودرو در جاده‌های مازندران

او افزود: محور‌های ارتباطی مازندران به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی آسیای میانه و مسیر تهران - مشهد به ویژه پتانسیل‌های گردشگری و مواهب طبیعی به خصوص در ایام تعطیلات از پرترافیک‌ترین راه‌های کشور محسوب می‌گردند.

نجفی گفت: با توجه به شرایط موجود، از مردم تقاضامندیم از سفر‌های غیر ضروری پرهیز و در صورت لزوم برای سفر، حتما نکات بهداشتی را در طول سفر رعایت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، گفت: مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محور‌های استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.