ثبت تردد ۱۰ میلیون خودرو در محور‌های مواصلاتی مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از ثبت تردد بیش از ۱۰ میلیون و ۲۱۰ هزار خودرو در محور‌های مواصلاتی و بین شهری استان در تعطیلات هفته گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در تعطیلات عید سعید فطر، پلیس برای تامین امنیت شهروندان، مسافران و گردشگران، طرح‌های ویژه انتظامی و ترافیکی را در دستور کار خود قرار داد که با اقدامات انجام شده نظم و امنیتی مطلوب در استان برقرار شد.

وی با اشاره به ثبت تردد ۱۰ میلیون و ۲۱۰ هزار خودرو در محور‌های مواصلاتی و بین شهری استان در تعطیلات گذشته، افزود: با تدابیر و اقدامات انجام شده، شاهد کاهش ۴۷ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان بودیم.

سردار میرفیضی با بیان اینکه در این مدت ۶۶۴ هزارو ۴۶۰ خودرو از محور‌های ۶ گانه وارد استان شده اند، گفت: با توجه به حجم ترددها، استان از وضعیت ترافیکی و انتظامی مطلوبی در این ایام برخوردار بوده است.

فرمانده انتظامی مازندران با قدردانی از مسافران و مردم خوب و فهیم استان، گفت: امنیت و آرامش خوبی را که در این ایام شاهد آن بوده ایم نتیجه تعامل، همکاری و اعتماد مردم به پلیس بوده است.

انتهای پیام/ م

آخرین آمار تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی و بین شهری مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.