مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: نیرو‌های امدادی، منطقه فوسک کوهپایه را به مدت یک هفته جست و جو کردند؛ اما، زن ۶۹ ساله پیدا نشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در پی تماس نیرو‌های مردمی روستای کوهپایه با مرکز کنترل و هماهنگی اضطراری جمعیت هلال احمر کرمان در روز جمعه ۲۳ خردادماه مبنی بر اعلام مفقودی یک زن ۶۹ ساله در اولین روز جست و جو، تیم کوهستان کرمان به منطقه فوسک کوهپایه اعزام شد.

او با اشاره به تلاش ۳۴ نیروی امدادی به مدت یک هفته در این منطقه، افزود: تیم‌های امداد و نجات، روزانه حدود ۳۳ کیلومتر در منطقه کوهستانی را برای پیدا کردن این خانم  ۶۹ ساله پیمایش کردند.

 فلاح با اشاره به حضور تیم‌های امدادونجات کوهستان، آنست و ارزیاب در منطقه مذکور، بیان داشت: در این عملیات، ۲ قلاده سگ و هشت دستگاه خودروی آمبولانس و خودروی کمکدار سبک به کار گرفته شدند.

او ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی نیرو‌های امدادی کرمان و ماهان افزود: نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر با تمام توان و قوا، منطقه فوسک کوهپایه را به مدت یک هفته جست و جو و پیمایش کردند؛ اما، متاسفانه این زن ۶۹ ساله پیدا نشد و ادامه پیگیری‌های این واقعه به سازمان‌های مربوطه سپرده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه این زن ۶۹ ساله برای جمع آوری گیاهان دارویی به منطقه فوسک عزیمت کرده بود، بیان کرد: در این عملیات نیرو‌های سپاه، انتظامی، بسیج و مردمی نیز نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر را همراهی کردند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار