رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همزمان به دو گروه بیماران کرونایی و غیرکرونایی خدمات‌رسانی شد و اجازه ندادیم که کوچکترین خللی در امر درمان دیگر بیماران به‌وجود آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمد حسین بحرینی نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خراسان رضوی گفت: عملکرد خراسان رضوی در دوره بحران کرونا به برکت امام هشتم (ع) فوق‌العاده بود و این بحران نه تنها موجب بروز مشکلات اساسی نشد، بلکه با مدیریت خوبی که صورت پذیرفت همزمان به دو گروه بیماران کرونایی و غیرکرونایی خدمات‌رسانی شد و اجازه ندادیم که کوچکترین خللی در امر درمان دیگر بیماران به‌وجود آید.
 
او افزود: در این مدت همکاری و حمایت‌های مسئولان ارشد استان و تمامی مدیران دستگاه‌ها موجب شد که خراسان رضوی برترین عملکرد کشور را در طول دوره بحران کرونا داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بی‌شک عملکرد ارائه شده که حاصل تلاش دسته‌جمعی بوده و با نمره ۲۰ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همراه بود را حاصل لطف الهی و عنایات خاص امام رضا (ع) می‌دانیم.
 

بحرینی با بیان اینکه امیدواریم با همکاری تمامی مجموعه‌ها و در رأس آن‌ها مردم بتوانیم هرچه‌سریع‌تر بر این ویروس منحوس غلبه کنیم، بیان کرد کرد: نباید فکر کنیم که کرونا تمام شده و به وضعیت عادی رسیده‌ایم، متأسفانه نتیجه کاهش همکاری‌های مردم با خادمان حوزه سلامت افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌ها را به‌همراه داشت و از ابتدای خرداد ماه امسال که عادی جلوه‌دادن وضعیت را از سوی مردم شاهد بودیم نتیجه‌اش منجر به رشد تعداد مبتلایان و فوتی‌ها شد.

او تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دو نوبت بحران‌هایی که در حوزه تحت پوشش تربت جام به‌وجود آمده بود اعزام اتوبوس آمبولانس را داشت؛ همچنین در بحث کمبود ماسک ۹۵ N دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح استان هم جای نگرانی نیست، زیرا از هفته آینده دستگاه تولید این نوع ماسک در مشهد فعال می‌شود که روزانه تولید ۲ هزار ماسک ۹۵ N را دارد و آماده‌ایم که هزار عدد آن را در اختیار دانشگاه‌های نیازمند در سطح استان قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهدتاکید کرد: پیشنهاد می‌کنم که جلسات تخصصی با موضوعات مختلف و مرتبط با مبحث کرونا با مدیریت آیت‌الله علم‌الهدی برگزار شود، به‌طور مثال اگر برنامه‌ای برای اقامه نماز جمعه است به‌گونه‌ای تصمیم‌گیری شود که آسیبی به مردم نرسد و اگر هم صلاح نیست چنین اقدامی صورت نپذیرد.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.