رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش:

ارتقای برنامه‌های فرهنگی نیازمند تقویت روحیه جهادی است

حجت الاسلام صنعت پور گفت: ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش نیازمند تقویت روحیه جهادی است.

ارتقای برنامه‌های فرهنگی نیازمند تقویت روحیه جهادی است‌به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور در نخستین جلسه هم اندیشی و اخلاق اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در سال جاری که باحضور معاونین، مدیران و کارکنان این اداره صبح امروز در مسجد امام خمینی (ره) این ستاد برگزار شد، گفت: ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی نیازمند تقویت روحیه جهادی است.

 حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) و با استناد به حدیثی از ایشان گفت: ایمان دارای مراتبی است که در هر فرد مؤمن، قابلیت شدت و ضعف دارد و مردان بزرگی همچون امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و شهدای مجاهدی همچون صیاد شیرازی و بابایی و... بر قله ایمان ایستاده بودند.

وی افزود: تلاش در عرصه فرهنگی توفیق و افتخار بزرگی است که خدای تعالی نصیب شاگردان مکتب امام صادق (علیه السلام) نموده است تا بتوانند در ترویج معارف دینی مجاهدت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور با تقدیر از تلاش‌های انجام شده توسط مسئولان و کارکنان پایور و وظیفه عقیدتی سیاسی یکان‌های تابعه ستاد ارتش گفت: الحمدلله ما امروز شاهد پویایی، خلاقیت و نوآوری فعالیت‌های فرهنگی اجرا شده توسط عقیدتی سیاسی‌ها و ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه‌ها هستیم که تداوم این رویکرد نیازمند تلاش مضاعف و تقویت روحیه جهادی است.

صنعت پور خاطرنشان کرد: همۀ کارکنان عقیدتی سیاسی؛ چه روحانی و چه نظامی و کارمند، این توفیق را دارند تا تلاششان در راستای ترویج معارف وحیانی باشد و در این شرایط، کار جهادی و تلاش به اندازه وُسع، مورد انتظار و توقع است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار