فرماندار هشترودگفت:جوانان و نوجوانان سرمایه های عظیم و اصلی کشور  هستند و بایستی به نیاز آنان توجه داشت و آنان را به سوی اهداف عالی هدایت نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،امینیان فرماندار هشترود در ستاد ساماندهی امور جوانان گفت:جوانان و نوجوانان سرمایه های عظیم و اصلی کشور  هستند و بایستی به نیاز آنان توجه داشت و آنان را به سوی اهداف عالی هدایت نمود.

امینیان گفت: یکی از برنامه هایی که می تواند برای جوانان و نوجوانان موثر باشد برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان است که باید در این زمینه برنامه ریزیهای لازم و اساسی در جهت فراغت آنان انجام شود.

او افزود: سه ماهه تعطیلات در ایام تابستان بهترین زمان اوقات فراغت بوده و با توجه به اینکه دانش آموزان و دانشجویان 9ماه در مدارس به تحصیل علم و دانش می پردازند نباید اوقات فراغت آنان را مجددا در مدارس برنامه ریزی کنیم چرا که این کار خسته کننده بوده و مطابق با میل آنان نخواهد بود.

فرماندار هشترود با بیان اینکه اوقات فراغت باید نشاط آور باشد افزود: اوقات فراغت بایستی متنوع و نشاط آور بوده و همراه با رضایت بخشی برای جوانان و نوجوانان و مطابق با خواسته ها و نیازهای به حق آنان باشد و نیز در این طرح دستگاههای متولی باید برنامه ریزی لازم برای کشف استعدادهای جوانان و نوجوانان داشته باشند چرا که استعداد یابی در طرح اوقات فراغت یکی از شاخص های ارزیابی مدیران خواهد بود.

فرماندار و رئیس ستاد کرونای در ادامه با انتقاد از برخی دستگاههای اجرایی مبنی راکد نمودن فعالیتهای خود به بهانه ویروس کرونا گفت: متاسفانه برخی از مدیران، ویروس کرونا را بهانه قرار داده و فعالیتهای خودرا تعطیل نمودند در حالیکه مدیران باید با ذهن خلاق خود از این فرصت در جهت تغییر در نوع فعالیت و خدمات رسانی به مردم بهره ببرند.

او افزود: ویروس کرونا باعث تعطیلی در حوزه های مختلف به ویژه بخش آموزش شده و صدمات جبران ناپذیری به وجود آورده که بایستی با تغییر نگرش در حوزه کاری بتوانیم آن را تا حدودی جبران کنیم و فعالیتهای خود را بیش ازبیش در چارچوب قوانین و مقررات وحفظ پروتکل های بهداشتی گسترش دهیم.

امینیان گفت:یکی از حوزه هایی که در امر کرونا نه تنها آسیب ندیده بلکه از نظر اقتصادی رشد خیلی زیاد داشته بنگاههای برپایه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده که توانسته بیشترین درآمد را کسب نماید.

او افزود: فضای مجازی نیز در امر کرونا توانسته در خصوص برگزاری آموزشهای مختلف مفید واقع شده و مخاطبان بیشتری را نسبت به فضای محدود واقعی پوشش دهد.

فرماندار هشترود در آخر با اشاره به اهمیت سازمانهای مردم نهاد گفت: دستگاههای اجرایی بایستی به سازمانهای مردم نهاد توجه کرده و از توانمندیهای آنان در جهت گسترش فعالیتهای خود در زمان کرونا استفاده کنند تا با هم اندیشی و تعامل بتوانند مسیر را برای موفقیت هموار سازند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.