معاون سابق سازمان تربیت بدنی گفت: مدیرانی که قرارداد ویلموتس را بسته اند باید پاسخگو باشند.

فائقی: در انتخاب مدیران اشتباه داشتیم/ به نظام ورزشی نیاز داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فائقی معاون سابق سازمان تربیت بدنی در مراسم گرامیداشت زنده یاد پرویز ابوطالب، پیشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: پرویز ابوطالب برای فوتبال ما زحمات زیادی را از ۲ بُعد کشید. او علاوه بر خدماتی که به فوتبال ارائه کرد، در تولید و صنعت توپ فوتبال هم فعالیت داشت. در فوتبال هم کتاب‌های او نشان می‌دهد که از نخستین افرادی بوده که تکنولوژی را وارد فوتبال کرده است. در صنعت تولید توپ، نظرات بسیار پیشرفته‌ای داشت و من هیچ صنعتگری را بالاتر از او ندیدم.

فائقی ادامه داد: ارادت ما به پرویز ابوطالب به ۲ بخش مربوط می‌شود. او هم در صنعت و هم در ورزش یکی از نفرات برتر مملکت بود.


بیشتر بخوانید:


معاون سابق سازمان تربیت بدنی گفت: یکبار زمان مربیگری او در تیم جوانان، یک شخصی در اردوی تیم حضور داشت که مو‌های سرش ریخته بود. به ابوطالب گفتم که از لحاظ سنی این بازیکن به تیم جوانان نمی‌خورد. او گفت شاید این بازیکن از لحاظ سنی مناسب نباشد، اما از لحاظ مالی به درد این تیم می‌خورد!

او درمورد قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی با فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت: در این مواقع ابتدا باید موج رسانه‌ای را کنار بگذاریم. گاهی مواقع موجی راه می‌افتد که من نمی‌دانم چقدر باید اعتنا کنیم. البته باید مدیریت کرد و در حال حاضر ما ضرر ندانم کاری‌های خودمان را می‌بینیم. اگر در انتخاب افراد دقت کنیم و مدیران پاکدست و متخصصی را برای کار‌های مان انتخاب کنیم، به چنین روزی بر نخواهیم خورد.

فائقی گفت: هم در انتخاب مان اشتباه داشتیم و هم مدیران مان اشتباه داشته اند. افرادی که این مدیران را انتخاب کرده اند، باید پاسخگو باشند. فرض کنید، این اتفاق در دوره مدیریت ما رخ می‌داد. ما که نباید خودمان را کنار می‌کشیدیم. من معتقدم که دوستان مان باید مسائل فوتبالی را در فوتبال بررسی کنند. معتقدم که در ورزش هم مثل مبحث پزشکی، که نظام سلامت و پزشکی وجود دارد، به نظام ورزشی نیاز داریم و این مسائل را باید در درون ورزش حل کنیم. ورود سازمان بازرسی به موضوع قرارداد ویلموتس بازهم در آینده دخالت‌هایی را در پی خواهد داشت و باز هم شاهد دخالت دولت در فوتبال خواهیم بود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار