فرمانده قرارگاه علمیاتی منطقه جنوب‌شرق کشور گفت: در سطح نیرو‌های مسلح به هیچ عنوان شیوع و سرایت بیماری کرونا را در پادگان‌ها با توجه به ورودی و خروجی بالای این مراکز آموزشی نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیر معمارباشی، فرمانده قرارگاه علمیاتی منطقه جنوب‌شرق کشور در شورای اداری استان کرمان با بیان اینکه از افتخارات نیرو‌های مسلح کمک به مردم، نهاد‌ها و ارگان‌ها در مواقع بحران است، گفت: در سیل گلستان، لرستان و خوزستان این افتخار برای ارتش به وجود آمد که وارد عرصه شده و اجرای ماموریت کند.

او افزود: در سال ۹۸ و ۹۹ هم این افتخار برای همکاران ارتش و امنیت پایدار در استان وجود داشت که در جنوب استان سیستان و بلوچستان در منطقه ریگان و جازموریان و جنوب کرمان با توجه به سیل همکاری لازم را داشته باشند.

معمارباشی تصریح کرد: در بحث ویروس کووید ۱۹ هم بلافاصله همه نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی با اجرای رزمایش با ولایت تا شهادت با ایجاد قرارگاه پدافندی زیستی در یگان‌های تحت امر خود توانستند اقدامات خوبی به انجام برسانند که در ۲۸ ایستگاه تست و پایش سلامت به صورت ثابت و سیار ۵۲ هزا رو ۲۰۰ نفر از همشهریان مورد تست و غربالگری قرار گرفتند.

او بیان داشت: ضدعفونی سطوح و معابر، شیرخواه‌گاه‌ها و مراکز بهزیستی، آسایشگاه‌های جانبازان، ۲۵ نهاد و سازمان در دستور کار قرار دادند و در سطح شهر هم بنا به نیاز شهرداری در چند نوبت معابر عمومی را ضدعفونی کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه جنوب‌شرق کشور از تولید و تهیه مواد ضدعفونی و ایجاد مرکز کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) یاد کرد و آمادگی ورود ارتش به تمام عرصه‌ها و کمک به هم استانی‌ها را مطرح کرد.

او تصریح کرد: در سطح نیرو‌های مسلح به هیچ عنوان شیوع و سرایت بیماری کرونا را در پادگان‌ها با توجه به ورودی و خروجی بالای این مراکز آموزشی نداریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار