معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام با اشاره به بازگشایی مهد‌های کودک استان از امروز شنبه ۲۴ خردادماه، گفت: کودکان در این مراکز با توجه به وضعیت کرونا با شرایط ویژه و متفاوت پذیرش می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛عبدالصباح کارزانی معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام گفت: پیرو مصوبه ۱۷ خردادماه ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور رییس‌جمهوری مبنی بر بازگشایی مهدهای‌کودک از ۲۴خردادماه این مصوبه به تمامی مهد‌های کودک استان ابلاغ شده است.

او ادامه داد: در این زمینه پذیرش کودکان در مهد‌های کودک در مناطق سفید، زرد و قرمز متفاوت بوده و دستورالعمل مربوطه برای هریک از مهد‌های مناطق مختلف استان ابلاغ شده است.

کارزانی اضافه کرد: بر اساس این دستورالعمل در مناطق سفید پذیرش کودکان زیر ۲ سال و ۲ تا چهار سال با نصف ظرفیت، اما پذیرش کودکان پنج و شش سال در این مناطق آزاد است.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام درباره فعالیت مهد‌های کودک در مناطق زرد نیز عنوان کرد: در این مناطق نیز پذیرش کودکان زیر ۲ سال و کودکان ۲ تا چهار سال با نصف ظرفیت و پذیرش کودکان پنج و شش سال نیز با نصف ظرفیت و با اولویت فرزندان مادران شاغل است.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.