سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ایلام گفت: بر ارتقاء نشاط و سلامتی جسمی در زنان، دختران و خانواده تاکید داریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه‌ امور بانوان و خانواده با حضور نریمانی مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان ،کریمی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ، مسئول امور بانوان و تیم مشورتی بانوان مرکز بهداشت شهرستان ایلام در دفتر مدیریت برگزار شد.

نریمانی مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان در ابتدای جلسه امور بانوان و خانواده، به بیان اهمیت نقش زنان در زندگی روزمره و سلامت جامعه پرداخت و از حمایت و همکاری مرکز در برنامه‌های امور بانوان دانشگاه قدردانی نمود و ضمن تشکر از خانم الهام درخشنده مسئول سابق امور بانوان مرکز، خانم نورصباح رضایی را به عنوان مسئول امور بانوان معرفی کرد.

در ادامه امین کریمی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ایلام حمایت همه جانبه خود را از برنامه‌های حوزه بانوان در چهارچوب هنجار، ارزش و عرف با هزینه متعارف اعلام داشت و مقرر شد که مسئول برنامه با همکاری واحد آموزش سلامت به تدوین برنامه عملیاتی بپردازند.

او اظهار کرد: بر ارتقاء نشاط و سلامتی جسمی در زنان ، دختران و خانواده، ترویج زندگی سالم جسمی و روحی و توانمندسازی زنان و افزایش آگاهی‌های عمومی در حوزه سلامت جسمی، روانی و معنوی تاکید داریم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.