کارشناس مسئول واحد فناوری اطلاعات شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول گفت: مهمترین ویژگی پرسنل واحد فناوری اطلاعات، خلاقیت در ارائه فعالیت‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ غلامرضا پور اکبریان کارشناس مسئول واحد فناوری اطلاعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول در زمینه عملکرد و شرح وظایف واحد فناوری اطلاعات گفت: واحد IT با تمام واحد‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول در ارتباط می‌باشد و می‌توان گفت برای هر واحدی ، سرویسی از سوی این واحد ارائه می‌شود و وظیفه این واحد حفظ ، نگهداری و پشتیبانی همین سرویس‌ها می‌باشد.

او مطرح کرد: مهمترین ویژگی پرسنل واحد فناوری اطلاعات ، خلاقیت در ارائه فعالیت‌ها است، به نحوی که می‌بایست با توجه به امکانات موجود بتوانند نیاز‌های واحد‌های مختلف را مرتفع نمایند و این امر فقط با خلاقیت و پشتکار امکان پذیر است.

پور اکبریان با بیان نیاز همیشگی در به روز نگه داشتن اطلاعات و آگاهی داشتن از آخرین تحولات دنیای اطلاعات، اظهار کرد: زاویه نگاه به فناوری اطلاعات و تمایل به ایجاد تغییرات بهره ور در سطح مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایلام، نشان از پویایی و انگیزه کاری است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.