سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران از بازدید ۷۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان دهلران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ منصوری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: عملکرد مدیریت و مقابله با کرونا ویروس در شبکه بهداشت و درمان دهلران طی امروز عبارت است از: تعداد ۷۷ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، ۱۲ مورد کلر سنجی آب،۶۱ مورد پیگیری و نظارت بر اصناف در خصوص اخذ کد QR، مشاوره مدیریت استرس کرونا ویروس جهت مراجعه کنندگان در مراکز از جمله این اقدامات بوده است.

او افزود: نظارت کارشناسان بهداشتی، بهورزان و مراقبین سلامت شبکه بهداشت و درمان از سالن امتحانات مدارس سطح شهرستان در راستای کنترل و پیشگیری از کرونا ویروس نیز امروز صورت گرفت.

منصوری مطرح کرد: همچنین اجرای پروتکل فاصله اجتماعی و اجرای مرحله دوم برنامه غربالگری خانوار در سطح شهرستان، بازدید کارشناس مسئول بهداشت محیط از بیمارستان در راستای نظارت بر رعایت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا ویروس، پیگیری افراد دارای بیماری‌های مزمن و در معرض خطر بیماری کرونا ویروس، مراقبت و آموزش به گروه‌های پرخطر از جمله: ۳۹ نفر کودک،۵۰ نفر نوجوان و جوان، ۱۰۶ نفر میانسال،۲۳ نفر سالمند و۵۱ نفر خانم باردار نیز بدین منظور انجام شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.