کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا در مورد مدیریت محمد قاسم منوچهری بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  با صدور حکمی از سوی بهتری (رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی)، محمد قاسم منوچهری به سمت رئیس انجمن کیک بوکسینگ فدراسیون منصوب و مشغول به کار شد.

منوچهری اخیرا با ریاست در سبک کیک بوکسینگ مخالفانی را هم برابر خود دید چرا که این سبک چندین زیر شاخه دارد که اکثریت مدعی شده اند مشورتی با آن‌ها بر سر ریاست این انجمن نشده و از طرفی تنها سبکی از کیک بوکسینگ که در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت می‌کند و مجوز رسمی از کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا دارد کیک بوکسینگ واکو است که ریاست آن را ناصر نصیری بر عهده دارد.

نکته قابل توجه این است که کیک بوکسینگ واکو زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی است، در حالیکه منوچهری ریاست کیک بوکسینگ در فدراسیون ورزش‌های رزمی را برعهده گرفته که خود شائبه دریافت این سمت شبهه برانگیز را بالا می‌برد.

به همین منظور کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا طی بیانیه‌ای ریاست منوچهری را در راس انجمن کیک بوکسینگ ایران به رسمیت نشناخت و نوشت:‌ عزیزان و همراهان گرامی، به تازگی اطلاعات غلطی از نام قاسم منوچهری دست ما رسیده است که طی بخشنامه‌ای خود را رئیس سبک کیک بوکسینگ در ایران معرفی می‌کند. می‌خواهیم طی همین بیانیه به شما اعلام کنیم که همچین چیزی صحت ندارد. منوچهری اطلاعات غلط در این زمینه می‌دهد. منوچهری بارها قصد داشته انجمن کیک بوکسینگ واکو را بی اعتبار جلوه دهد و قبلا هم در سال ۲۰۰۵ طی بیانیه به المپیک آسیا مهر تاییدی بر این کار خود زد. اخیرا هم او خود را به عنوان رئیس سبک کیک بوکسینگ ایران معرفی کرده است در صورتی که ناصر نصیری رئیس انجمن سبک واکو در ایران است. منوچهری ممکن است نام هر کسی را در سبک مورد نظر خودش درج کند که افراد در این زمینه دقت لازم را داشته باشند.

کنفدراسیون کیک بوکسینگ رئیس ایرانی این سبک را به رسمیت نشناخت

ناصر نصیری از جمله افرادی است که کرسی کیک بوکسینگ را در آسیا حفظ کرده و صاحب سبک است و همچنان با فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی بر سر مدیریت سبکی در بحث و جدال است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار