قهرمان کیک بوکسینک جهان مدعی شد که به دلیل اینکه جوایز قهرمانی او را نداده اند از این رشته ورزشی کناره‌گیری کرده است.

حسین نجفی زاده قهرمان کیک بوکسینگ جهان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: اواخر دهه ۸۰ طبق مصوبه وزارت ورزش و جوانان، کیک بوکسینگ در ایران تعریف شد. من و تعدادی دیگر از ورزشکاران به تیم ملی معرفی شدیم تا در مسابقات باکو شرکت کنیم. ما به مسابقات قهرمانی جهان رفتیم و بعد از آن هم ۲ مرتبه به مقام قهرمانی در آسیا رسیدیم. حتی نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان هم با ما بود، اما پاداش ما را ندادند و تاکنون هم نتوانستم از هیچ مزایایی که برای قهرمانان ورزشی تعریف شده است استفاده کنم.


بیشتر بخوانید: ورزش کیک‌بوکسینگ +فواید آن/ چطور با کیک‌بوکسینگ لاغر شویم؟!


او تصریح کرد: همیشه محترمانه اعتراض کردم، اما به دلیل اجحافی که در حقم شد سال ۲۰۱۵ مجبور شدم که از این ورزش کنار بکشم. درست نیست وضعیت من بعد از اینکه پرچم کشورم را در تمام دنیا بالا بردم اینگونه باشد. اکنون ۳۷ سالم است، اما به هیچ وجه وضعیت مناسبی از لحاظ زندگی شخصی یا ورزشی ندارم. نه تنها بیمه ندارم بلکه حتی نتوانستم از هیچ تسهیلات ورزشی استفاده کنم. فکر می‌کردم که شاید وضعیت بهتر می‌شود، اما متاسفانه ...

‌می‌خواهم از حقم دفاع کنم/ به دیوان عدالت شکایت کردم

نجفی زاده افزود: می‌خواهم از حقم دفاع کنم و به همین دلیل از وزارت ورزش و جوانان در دیوان عدالت شکایت کردم. پرونده من اکنون در دیوان عدالت اداری است، اما هنوز جوابیه‌ای به دستم نرسیده است. من همه عمر و همه چیزم را برای پرچم این کشور گذاشته‌ام و اکنون انتظار دارم به تخلفاتی که در ورزش کیک بوکسینگ اتفاق افتاده رسیدگی‌های شود. من اولین مدال آور این رشته در ایران بودم و پرچم ایران را در دنیا بالا بردم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از کیک بوکسینگ ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار