رئیس سبک کیک بوکسینگ گفت: تاکنون دو دوره میزبان مسابقات جهانی بوده ایم و اکنون به دنبال سومین میزبانی این رقابت ها هستیم.

حجازى: تمام تلاشمان میزبانی سومین دوره مسابقات جهان استبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبرى حمیدرضا حجازی، رئیس سبک کیک بوکسینگ IKN با حضور جهان فیروز، نایب رئیس بانوان، صالح مرادنژاد و مهدوی نماینده ورزشکاران و نماینده کمیته داوران این سبک برگزار شد.

او افزود: کیک بوکس رشته جوانی در ایران است، اما توانسته در این مدت به جایگاه خوبی دست یابد. در عملکردمان نشان داده ایم تا چه حد قدرتمند هستیم. ایران تاکنون افتخار این را داشته است تا دو دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان را میزبانی کند و تلاشمان در سال ۹۷ این است که بتوانیم سومین میزبانی را هم از مسابقات جهانی داشته باشیم.

حجازی مسئول سبک کیک بوکسینگ IKN در این نشست خبرى گفت: سبک کیک بوکس از سال ١٣٨٣ فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است و در طول این مدت تاکنون ۳۰ دوره مسابقه قهرمانی در گروه مردان و ۶ دوره هم در بخش بانوان برگزار کرده ایم.

او با اشاره به برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور تا مرحله ماقبل فینال درخصوص پیکار‌های مرحله نهایی بیان کرد: رقابت‌های امسال در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تا مرحله ما قبل فینال برگزار شده است، اما از آنجایى که سطح مبارزات بالا بود طبق تصمیم مسئولان کمیته برگزاری مسابقات، بین مرحله نیمه نهایی و فاصله نهایی وقفه‌ای چند هفته‌ای رخ داد.

حجازی عنوان کرد: همچنین در مرحله فینال که روز جمعه ۲۵ اسفند ماه برگزار شودهفت بازی خواهیم داشت که یک بازی در رده نوجوانان، یک بازی در رده سنی جوانان و پنج بازی هم در اوزان -۶۰، ۷۰-، ۸۰-، ۹۰-، ۹۰ + بزرگسالان است تا در نهایت به نفرات برگزیده کاپ و کمربند قهرمانی اهدا شود.

مسئول سبک کیک بوکس درباره کمربند‌های قهرمانی که قرار است به ورزشکاران اهدا شود، گفت: هرکدام از این کمربند‌ها را به قیمت ۵ هزار یورو از فدراسیون جهانی خریداری می‌کنیم این در حالی است که می‌توان این کمربند‌ها را بسیار زیباتر هم در ایران طراحی کرد، اما دلیل صرف این هزینه این است که ورزشکارانی که این کمربند را دریافت می‌کنند در فدراسیون جهانی هم ثبت می شوند. این کمربند‌ها هر سال تغییر می‌کنند و شکل جدیدی از آن‌ها رونمایی می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که مسابقات قهرمانی کشور تنها با حمایت حامی مالی برگزار می‌شود و یا کمکی هم از فدراسیون ورزش‌های رزمی به آن‌ها رسیده است، گفت: بدون شک وقتی رویداد‌هایی برگزار می‌شود تمامی اعضای یک زنجیره در آن دست دارند، من تشکر می‌کنم از رشیدی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی که همواره نگاه خوبی به سبک کیک بوکس داشته اند.

انتهای پیام/

اظهارات حجازی درباره کیک بوکسینگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار