سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک از یک دستگاه خودروی ۴۰۵ و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ مجید یگانه پور سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین گفت: با اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی قصد انتقال مقادیری موادمخدر از یکی از شهرستان‌های همجوار به اسفراین را دارد موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ یگانه با اشاره به اینکه ماموران  موفق به شناسائی خودروی مورد نظر شدند، افزود: ماموران با ایجاد تور ایست و بازرسی درمحور سبزوار-اسفراین حوالی روستای گراتی به محض رویت خودروی موردنظر دستور توقف آن را دادند.

او  عنوان کرد:در بازرسی از خودروی مورد نظر مقدار ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و ضبط و متهم دستگیر شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین  بابیان اینکه در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ توقیف شد بیان نمود:متهم به همراه مواد مکشوفه به منظور انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.