فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،    سردار  علیرضا مظاهری  گفت : در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه تریلی اقدام به جابجایی مواد مخدر می‌کنند بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او  با اشاره به اینکه با تلاش مستمر پلیس، محل دقیق تردد این خودرو در شهرستان نهبندان مورد شناسایی قرار گرفت، افزود :  بلافاصله موضوع به پلیس خراسان جنوبی اطلاع داده و اقدامات لازم انجام شد.

 

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با همکاری پلیس خراسان جنوبی، خودروی مورد نظر شناسایی و متوقف شد، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر قاچاقچی در عملیات مشترک و غافلگیرانه در شهرستان نهبندان دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه در بازرسی از خودروی متهم مقدار ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد ، اظهار داشت : در همین رابطه یک دستگاه تریلی توقیف که با هماهنگی مقام قضائی به پارکینگ انتقال داده شد.

 

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.