زن سیاهپوست در تظاهراتی که در اعتراض به نژادپرستی در لندن برگزار شده بود اقدامی تحسین برانگیز را در خیابان از خود نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پیش بود که اعتراضات مردمی در آمریکا پس از کشته شدن یک مرد رنگین پوست در این کشور آغاز شد. غروب دوشنبه به وقت آمریکا «جورج فلوید»، مرد سیاهپوست اهل مینیاپولیس توسط چند افسر سفید پوست آمریکایی در کف خیابان خفه شد. کشته شدن این مرد سیاهپوست موج تازه‌ای از اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا و سایر کشور‌های جهان را دامن زد.

بسیاری از معترضان به نژادپرستی در پایتخت کشور‌های مختلف جهان از جمله انگلیس به خیابان آمدند. اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام تحسین برانگیز یک زن سیاهپوست در تظاهرات شهر لندن را به تصویر می‌کشد. این زن جوان در حالی که تعدادی از معترضان با بطری و علایم ترافیکی به ماموران پلیس حمله ور شده بودند در مقابل آن‌ها ایستاد و تلاش کرد تا آن‌ها را آرام نماید. در ویدئوی منتشر شده در حالی که تعدادی از معترضان خشمگین در پیاده رو با پرتاب این اشیاء در تعقیب ماموران پلیس هستند دیده می‌شوند.


بیشتر بخوانید

صحنه عجیب سرقت سارقان لاکچری سوار از سارقان محلی!


در حالی که ماموران پلیس در تلاش برای فرار از دست معترضان هستند این زن سیاهپوست میان آن‌ها و معترضان قرار گرفته و معترضان را به آرامش دعوت می‌کند. در این ویدئو صدای این زن جوان شنیده می‌شود که خطاب به معترضان فریاد می‌زند: «بس کنید، نه. اصلا ارزشش را ندارد. شما متوجه نیستید. اینجا کودکان حضور دارند.»

گفتنی است؛ بنا به گزارش پلیس کلانشهر لندن در جریان تظاهرات ضد نژادپرستی در این شهر در روز شنبه ۱۲ نفر بازداشت شدند. این در حالی است که بنا به گفته پلیس ۸ مامور پلیس نیز زخمی شده اند. این در حالی بود که پلیس لندن از دستگیری ۲۹ نفر از تظاهرکنندگان و همچنین جراحت ۱۴ پلیس در جریان تظاهرات روز شنبه خبر داده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۳۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
الله اکبر الله اکبر الله اکبر :
بسم الله الرحمن الرحیم
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
پیروزیتان نزدیک است به مدد الهی مومنین مستتضعفین ستم کشیدگان رنگین پوستان آمریکا و سر تا سر جهان مقاومت و مبارزه و پایمردی و ایثار متحدانه و همدلانه شبانه روزی داشته باشید با یکدیگر بر علیه ظلم و ستم ظالمان و ستمگران نژادپرستان دزدان شرور سفاکان بی رحم و بی عدالت ترویج دهندگان تبعیض و فقر و بزهکاری و فساد و فحشا و بی بندو باری طلاق این جنایتکاران بی عدالتهای بی حقوق بشر فاسدین فاسقین دروغگویان غارتگران تروریستهای بین المللی ترامپ و دارودسته و همپیمانان ملعونش رو نابود و به زیر بکشبد تا پیروز شوید و با اتحاد و همبستگی با مومنین مستتضعفین سر تا سر جهان به پیروزیهای پی در پی و صلح جهانی و عدالت جهانی دست یابید و بدانید و آگاه باشید که این وعده خداوند جل جلاله است مومنین مستضعفین پیروز و وارثان و حاکمان کره زمین خواهند شد ، یکپارچه باشید و راسخ با اراده های پولادین و از این سفاکان نژادپرستان نهراسید نترسید فروپاشیشان بسیار نزدیک است به مدد الهی دارن زور و نفس های آخرشان را می کشند نژادپرستان ملعون جهنمی در آمریکا و سر تا سر جهان مقاومت و ستیزه شبانه روزی کنید مجدانه و مردانه ای مومنین مستضعفین پیشاپیش پیروزیتان را تبریک می گوییم . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۰:۳۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
دستشون میرسید همین زنرم میکشتن اونا بکسی رحم ندارن ، البت مردم جهان همه باهم برابرن این بعضی سیاسیون پلید کشورهان ک ادمارو ب جون هم انداختن تا بتونن اهداف شوم خودشونو پیش ببرن
Iran (Islamic Republic of)
"دانا"
۱۰:۰۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
دستمال رو از جلو صورت خودش ورداشته که با این حرکتش کلی معروف بشه

"بانوی" امروزی از هر شرایطی به نفع خودش سو استفاده میکنه

مراقـــــــب باشیـــــــــــم