فرم‌های ارزیابی نظارت بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سه دسته اصناف، ادارات و اماکن مذهبی تهیه شده و در اختیار ناظران برای بازرسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پیرو مصوبه بیست و هشتمین جلسه ستاد مدیریت کرونا استان کرمان ( ۱۷ خرداد ماه) مبنی بر تعریف مصادیق تخلف از پروتکل‌های بهداشتی، کارگروهی به ریاست دکتر بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و با عضویت ادارات کل امنیتی؛ بازرسی؛ امور اجتماعی استانداری کرمان، اداره کل تعزیرات حکومتی، فرمانداری کرمان، نیروی انتظامی استان، دانشگاه علوم پزشکی کرمان و اصناف امروز ۱۹ خرداد ماه در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.

در این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به نظر کارشناسان بهداشتی مبنی بر ادامه بیماری‌کرونا تا یک سال و لزوم تداوم فعالیت مشاغل، ادارات و برنامه‌های دیگر عنوان کرد: پروتکل‌های متعدد بهداشتی برای گروه‌های مختلف کاری تعیین شده و باید با جدیت اجرا شوند.

محمدصادق بصیری افزود: به منظور نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا ویروس در اصناف، ادارات، مشاغل و بخش‌های مختلف، مصادیق تخلف تعریف خواهد شد تا گروه‌های نظارتی و بازرسی بتوانند با متخلفان برخورد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تاکید کرد: همچنین شیوه‌نامه‌های اجرایی در مورد نوع برخورد با تخلف نیز تعیین می‌گردد که در مرحله اول بازرسی، تذکر کتبی و در مرحله بعد نسبت به پلمب واحد اقدام می‌گردد.

 پس از تبادل نظر اعضای کارگروه، مقرر گردید تا دانشگاه علوم پزشکی کرمان فرم‌های ارزیابی (چک لیست) رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای سه دسته اصناف، ادارات و اماکن مذهبی را تا ۲۰ خرداد ماه تهیه کرده و در اختیار ناظران مربوط جهت بازرسی قرار گیرد.

 تصمیمات این کارگروه در جلسه آینده ستاد مدیریت بیماری کرونای استان (۲۴ خرداد ماه) ارائه می‌گردد تا بعد از تصویب به مرحله اجرا گذاشته شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار