نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه خدمات و کالا به مردم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به منظور بررسی و نحوه ارائه خدمات واحد‌های صنفی و حل نیاز‌های مردم که در بیماری کرونا ویروس تحت تاثیر قرار گرفته اند، نشست مشترک کارگروه تخصصی اصناف با حضور پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

پورابراهیمی در این جلسه گفت: از یک طرف مردم به شدت نیازمند دریافت انواع کالا و خدمات هستند و با وجود بیماری کرونا نیاز مردم به آن‌ها همچنان وجود دارد و از سوی دیگر واحد‌های صنفی نیز نیازمند عرضه خدمات خود هستند.

 

او افزود: با مصوبه ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، ۱۲ اتحادیه حق ارائه خدمات به شکل معمول و متداول هم در فضای مجازی و روال عادی خود دارند، اما مابقی اتحادیه‌ها این امکان را ندارند، اما از سویی مردم به خدمات سایر اتحادیه‌ها نیز نیازمند هستند.

پورابرهیمی پیش بینی کرد: با این چارچوب و پروتکل بهداشتی و امنیتی مشکل واحد‌های صنفی هم سریعاً حل شود.

 

او ابراز امیدواری کرد: سریع تر واحد‌های صنفی اتحادیه‌های مختلف به طرح عرضه کالا و خدمت در فضای مجازی بپیوندند و هر چه زودتر این کار را برای استمرار فعالیت‌های خودشان و حل نیاز‌های مردم در دستور کار دهند.

پورابراهیمی همچنین از صدا و سیما خواست: با اطلاع رسانی به گروه‌ها و اقشار مختلف مردم این موضوع را به شکل جدی در دستور کار قرار دهد.

 

او تصریح کرد: اتاق اصناف به عنوان محور فعالیت‌های نظام صنفی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشت و امنیتی، موضوع نحوه ارائه کالا و خدمت از طریق ۵۶ اتحادیه دیگر را بر اساس بستر فضای مجازی و اینترنتی فراهم کند تا هم مردم بتوانند نیاز‌های خود را دریافت کنند و هم واحد‌های صنفی خدمات و کالا‌ها را عرضه کنند.

 این موضوع با پیشنهاد پورابراهیمی مصوب شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار