نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی؛

لزوم موضع مناسب دستگاه دیپلماسی ایران به کشتار مسلمانان در هند

پورابراهیمی در نامه‌ای به وزیر امور خارجه کشورمان، خواستار به کار گیری موضع مناسب و اقدام کارآمد دستگاه دیپلماسی ایران در برابر جنایت کشتار مسلمانان هند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نامه خود به وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جهان اسلام شاهد جنایات فجیع و دور از انسانیت در هند، همزمان با سکوت ذلت بار دولت‌های منطقه و مجامع بین المللی است.

او افزود: جهان اسلام هم اکنون سوگوار قتل عام مسلمانان مظلوم و بی پناه مردم هند است که زیر ستم بدخواهان، بی رحمانه و به طرز فجیعی به دست هندو‌های افراطی درحال کشته شدن هستند.

پورابراهیمی تاکید کرد: در این شرایط و با توجه به سکوت سازمان‌های بین المللی و بالاخص کشور‌های اسلامی، انتظار می‌رود مجامع بین المللی و به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی فعال شده و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در مقابل این جنایت فجیع و نیز بکارگیری موضع مناسب و اقدام کارآمد کمترین خواسته مردم شریف ایران اسلامی از دستگاه دیپلماسی تحقق یابد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: لذا با توجه به تاکید صریح قانون اساسی در اصل ۱۵۴ و نیز با عنایت به منویات مقام معظم رهبری هیچگونه کم کاری و ضعف در دستگاه دیپلماسی قابل قبول نبوده و در این رابطه مطالبه جدی تمام دلسوزان اسلام بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود برای جلوگیری از وخیم‌تر شدن اوضاع در منطقه است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار