مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم در ۲۷ حوزه امتحانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

صادق نیسی گمراوی مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان، براساس تصمیم وزارت آموزش و پرورش، امتحانات همه مقاطع تحصیلی بصورت مجازی در حال برگزاری است.

او با بیان اینکه پایه تحصیلی دوازدهم از این مصوبه مستثنی هستند و امتحانات آن‌ها بصورت حضوری برگزار می‌شود، افزود: همه تمهیدات لازم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شده است.

نیسی گمراوی به تحصیل ۳ هزار و ۴۴۵ دانش آموز پایه تحصیلی دوازدهم در ناحیه یک اهواز اشاره کرد و بیان داشت: از این تعداد، یک هزار و ۹۶۲ نفر را دانش آموز دختر و یک هزار و ۴۸۳ نفر از آن‌ها را دانش آموز پسر تشکیل می‌دهند که درحال حاضر در ۲۷ حوزه امتحانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امتحان می‌دهند.

این مقام مسئول در ادامه از شهرداری‌های منطقه ۲، ۴، ۵ و ۶ کلانشهر اهواز که در قبل و پس از امتحان در ضدعفونی و گندزدایی حوزه‌های آزمون همکاری دارند تشکر و قدردانی نمود و اظهار کرد: همه دانش آموزان موظف هستند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده برای شرکت در امتحانات به همراه داشته باشند و در صورتیکه هر دانش آموزی به هر دلیلی اقلام بهداشتی به همراه نداشت، قبل از ورود به سالن امتحانات، این اقلام ضروری در اختیار او قرار خواهد گرفت.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اذعان داشت: فاصله اجتماعی بین صندلی‌های دانش آموزان رعایت شده و پد ضدعفونی کننده کفش‌ها در ورودی سالن‌های امتحان برای گندزدایی کفش‌ها جانمایی شده است، ضمن اینکه ۱۰ هزار عدد ماسک و بین همه مراقبان و دست اندرکاران برگزاری امتحانات در همه حوزه‌ها تا آخرین امتحان توزیع خواهد شد تا موازین بهداشتی بطور کامل و دقیق رعایت شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.